TAJOMSTVO

ako vyžmýkať email marketing

na maximum odhalené!

Možno ste už zachytili, že email marketing je stále NAJVÝNOSNEJŠÍ spôsob marketingu, aj napriek GDPR (s návratnosťou až 3200% - čo znamená, že podľa štatistík každé euro investované do email marketingu prinesie 32 EUR v príjmoch).

Aj v mojom podnikaní tvorí 60 - 70% príjmov (stále s veľkým náskokom pred Facebookom a reklamou)

Zaujímavé, že?

A z mojich skúseností vyplýva, že keď ho robíte správne, tak je to proste fakt 🙂

Preto som si položil otázku:

Prečo tak veľa ľudí nevyužíva potenciál email marketingu naplno?

Zamyslel som sa nad tým a došiel som k týmto záverom:

  • "Z času na čas pošlú nejaký ten email...ale v podstate ani len nevedia, že o čom by mali ľuďom písať.” (nemajú stratégiu a tým pádom im nenosí želané výsledky)
  • "Boja sa, že keď budú posielať emaily, tak sa na nich ľudia budú hnevať a odhlásia sa z ich databázy." (čím väčší strach, tým nižšia je aktivita a horšie výsledky)
  • "Neradi posielajú email...trápia sa nad tým, čo si o nich ľudia pomyslia...čo ak si budú myslieť, že som spammer?" (cítite tam odpor k email marketingu aj vy?)

Zvláštne je, že veľa ľudí má odpor k email marketingu. Čo je úplne v poriadku, aj ja som ho mal v začiatkoch môjho podnikania, ale...

Email marketing je najprirodzenejší spôsob komunikácie, keď sa robí správne

Podľa štatistík z roku 2018 až 3,7 miliardy ľudí (celosvetovo) používa email.

A odhad na rok 2022 je, že to bude až 4,3 miliardy ľudí (v porovnaní s 2,5 miliardami, ktoré sú na Facebooku)

Otázkou teraz už len ostáva:

“Ako s týmito ľuďmi komunikovať prirodzene a správne?”

Vysvetlím vám to na príbehu...

Dobrý deň,

volám sa Martin Mažár a v roku 2018 som poslal spolu 2 445 001 emailov - väčšinu z toho automaticky. Dnes Email tvorí 60 až 70% obratov v našej firme. Rekord sme dosiahli v júni 2017, kedy sme vďaka email marketingu mali príjem 28 103 EUR (za jediný mesiac).

Ale poďme pekne po poradí:

V roku 2017 sme sa chceli s manželkou Denisou sťahovať do nového a kúpiť si dom. Malo to však jeden háčik. Chýbalo nám 12 000 eur.

Ako sme to vyriešili??

Poslali sme sériu emailov, ktoré viedli ku predaju kurzu Kráľ Fanpage a podarilo sa nám zarobiť 12 866 EUR. Takže sme si náš vysnený dom mohli kúpiť.

O 5 mesiacov neskôr za použitia tých istých emailov a affiliate partnerov sa nám podarilo vďaka email marketingu získať príjem 28 103 za jediný mesiac.

Samozrejme, že to nebolo až také jednoduché, ako sa to na prvý pohľad môže zdať. Museli sme zamakať a použiť tie správne stratégie.

V čom spočíva TAJOMSTVO úspešného email marketingu?

Niektorí ľudia dodnes veria, že stačí poslať jeden email a budú “za vodou” a už nebudú musieť “nikdy” nič robiť. Žiaľ, nie je to tak.

Tajomstvo spočíva v správnej sekvencii (sérii) emailov. Neposielate len predajné emaily, ale striedate ich s hodnotovými emailami - takými čo ľuďom dávajú hodnotu. Kľúčové je slovo SEKVENCIA, lebo len jeden email málokedy zarobí.

Dajte si však pozor!

Keby ste ľuďom len neustále predávali, tak veľmi rýchlo “vyčerpáte” databázu vašich kontaktov a už nebudú otvárať vaše emaily, klikať ani nakupovať 🙁

V takom prípade by ste boli naozaj spammeri. Ľudia by sa na vás hnevali a odhlasovali by sa z vašej databázy.

A to predsa nechceme, no nie?

Ako môžete aj vy opakovane vytvárať SEKVENCIE emailov, ktoré vám prinesú želaný úspech?

Hľadal som na Slovenskom trhu plnohodnotný kurz o email marketingu a hlavne o emailových sekvenciách, ale žiadny som nenašiel 🙁

Preto som si nebol istý, či je o tému email marketingu záujem.

Rozhodol som sa, že to otestujem a pripravil som si pre vás online workshop “Magický email” - ktorého sa zúčastnilo viac ako 100 z vás.

To ma uistilo v tom, že by sme mali ísť ešte VIAC DO HĹBKY a oslovil som Peťa Čelka, ktorý mi pomáha s mojimi emailami, či spolu nespravíme kurz o email marketingu.

Tí z vás, ktorí Peťa nepoznáte si možno kladiete otázku:

Kto je Peter Čelko?

Peťo Čelko je copywriter. Človek, ktorý sa špecializuje na predajné texty. V mojej firme je zodpovedný za všetky predajné stránky (áno, aj za túto 🙂 ) a pomáha mi aj s emailami. Napísal už viac ako 684 emailov a špecializuje sa na emailové série.

Dobrou správou je, že Peťo s nadšením súhlasil a vznikol z toho nápad nahrať kurz “Tajomstvo emailových sekvencií”, ktorý môžete získať dnes za zvýhodnených podmienok (viac informácií ešte o kus ďalej).

Tajomstvo emailových sekvencii je 4 modulový online kurz, kde vás prevedieme emailovými sekvenciami, od takých, ktoré smerujú na obsah zdarma, cez webinárový obsah až po predajné emaily.

Na čo sa v kurze Tajomstvo emailových sekvencii môžete tešiť?

Peťo Čelko už teraz pre vás pripravuje obsah pre tieto moduly:

MODUL 1: PREDAJNÉ SEKVENCIE

  • Ktorý druh emailov najviac zarába a ako ich urobiť správne?
  • Koľko dní by ste mali predávať a kedy poslať emaily?
  • Ako merať úspeśnosť každého jedného emailu, ktorý pošlete?
  • Špeciálny typ emailu, ktorý navyšuje predaje

MODUL 2: WEBINÁROVÉ SEKVENCIE

  • Kedy a koľko emailov by ste mali poslať pri pozývaní na webinár?
  • 3 kroky, ako získať čo najviac registrovaných z vlastnej databázy?
  • Malá zmena, ktorá zvyšuje % registrovaných z emailovej databázy
  • Čo napísať do pripomienkových emailov, aby ľudia prišli?
  • Ako predávať pomocou emialov počas a hlavne po webinári?

MODUL 3: HODNOTOVÉ SEKVENCIE

  • Aké typy obsahu môžete posielať
  • Ako často posielať hodnotové emaily?
  • 3 druhy predmetov, ktoré zvyšuju otvorenosť emailov
  • Tipy a triky ako získať viac prekikov na web
  • Ako nenásilne predávať v hodnotových emailoch?

MODUL 4: ÚVODNÁ SEKVENCIA

  • Ako zvýšiť šancu, že vaše emaily budú doručené?
  • Ako ľudí naučiť, aby viac klikali na linky vo vašich emailoch?
  • Ako vytvoriť medzi vami a čitateľmi vašich emailov osobný vzťah?
  • Ako ľudí pripraviť na to, koľko emailov im budete posielať?
  • Ako si splniť vašu GDPR povinnosť v každom jednom emaili?

A ešte mnoho ďalších, (nielen) našou praxou overených tipov.

Len si to predstavte, aké by to bolo, keby ste vďaka tomu:

A) Mohli pracovať úplne bez stresu?

Keby ste mohli robiť menej a zarábať viac. Keby ste mohli robiť z domu alebo odkiaľkoľvek na svete. A ešte k tomu by ste...

B) Mali klientov, ktorí sa ozývajú sami?

Každý z nich sa chce s vami stretnúť a vypočuť si čo ponúkate. Ozývajú sa vám len ľudia, ktorí potrebujú od vás pomoc. Vďaka emailu ste prví, kto ich napadne, keď budú mať potrebu. A vy by ste vďaka emailu...

C) Denne mali nové kontakty a obraty?

Možno by ste mali až toľko záujemcov o vaše služby, že potrebujete asistenta a iných spolupracovníkov. Pre niekoho je to 1000 stabilných klientov, niekomu stačia 4 noví klienti mesačne (aby mal zarobené). A okrem toto by...

D) Práca pre vás bola zábava a dávala vám zmysel?

Veľká časť získavanie nových kontaktov a klientov je automatizovaná. Denne si voláte alebo sa stretávate s ľuďmi,  ktorých netreba o ničom presviedčať, iba informovať o príležitosti.

Čo by to pre vás znamenalo?

Akú by to pre vás malo hodnotu?

Keby sa vám podarilo dosiahnuť len malý zlomok z toho, čo sme si spomínali vyššie, akú by to malo pre vás hodnotu? Koľko by ste boli ochotní do toho investovať?

Boli by to stovky alebo dokonca tisíce eur?

Mám pre vás dobrú správu. Dnes môžete dokonca ešte aj ušetriť.

Kurz Tajomstvo emailových sekvencií sa bežne na webe predáva za 497 EURO.

Bežná cena: 497€

Dnešná cena: len 197€

Kliknite na tlačidlo pod týmto textom a urobte prvý krok na ceste k emailovým sekvenciám, ktoré zarábajú.

To však nie je ani zďaleka všetko

Ku kurzu získate aj sériu emailových šablón, ktoré sami používame u nás, v našich podnikaniach.

Tieto šablóny sú doslova v nevyčísliteľnej hodnote.

Čím viac ich budete používať, tým viac vďaka nim ušetríte. Ušetríte nielen kopec peňazí, ale aj času.

Stačí, že upravíte len pár slov a niektoré emaily budete mať hotové už v priebehu pár minút.

Tieto šablóny získate na konci celého kurzu, lebo verím, že najprv potrebujete pochopiť všetky princípy, aby ste ich vedeli aj aplikovať do praxe (a nechtiac si neublížili = aby ste nerobili chyby z nevedomosti).

Na konci kurzu od nás dostanete tieto šablóny:

  • 3 privítacie emaily, pre nových členov newsletteru
  • 3 hodnotové emaily (na článok, video, ebook)
  • 3 registračné emaily na webinár
  • 3 pripomienkové emaily na webinár
  • 2 predajné emaily na predaj po webinári
  • 4 predajné emaily, na predaj hlavného produktu

Spolu 18 šablón emailov, ktoré sami používame (v hodnote 360 euro)

Ak chcete získať prístup ku kurzu a týmto šablónam, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a urobte prvý krok na ceste k emailovým sekvenciám, ktoré zarábajú.

A je to ešte lepšie…

Doslova nemáte čo stratiť, všetko riziko je na nás

Tí z vás, ktorí ma poznáte viete, že učím len to, čo sám používam. A som si na 100% istý, že Peťo pre vás pripraví kurz, za ktorý môžem dať ruku do ohňa. Preto to aj urobím 🙂

Ako??

Ku kurzu získavate aj 30 dňovú, bezdpodmienečnú garanciu vrátenia peňazí.

Čo to znamená??

Máte 30 dní od zaćiatku kurzu, na to, aby ste si celým kurzom prešli, pozreli všetky videá, použili šablóny a všetko aplikovali do praxe.

Ak mi budete môcť úprimne povedať, že vám veci z kurzu nepomohli, tak stačí, že mi napíšete email na podpora@martinmazar.sk a ja vám bez akýchkoľvek otázok vrátim celú vašu investíciu do kurzu. Do posledného centu.

Je to podľa vás fér?

Ak áno, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a urobte prvý krok na ceste k emailovým sekvenciám, ktoré zarábajú.

Ešte stále si nie ste na 100% istí? Tak vám pomôžem rozhodnúť sa:

Tento kurz je pre vás...

  • Ste úplný začiatočníci v email marketingu a chcete sa vyhnúť zbytočným chybám a urobiť všetko správne hneď na prvý pokus
  • Ste email marketing už skúšali, ale nepodarilo sa vám dosiahnuť výsledky, aké by ste si s ním priali
  • Chcete čo najviac využiť silu duplikácie a dosiahnuť vďaka tomu, aby sa vám klienti ozývali sami

Ak ste sa našli v tejto skupine, tak vám odporúčam, aby ste do kurzu vstúpili. Tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a urobte prvý krok na ceste k emailovým sekvenciám, ktoré zarábajú.

Na druhej strane vás...

Prosím, aby ste do tohto kurzu nevstupovali, keď…

  • Vám už teraz email šlape ako Švajčiarske hodinky a zarábate vďaka nemu slušné peniaze
  • Chcete len spamovať ľudí, neustále im tlačiť vaše produkty a využívať na to nelegálnym spôsobom získané kontakty
  • Sa chcete len vzdelávať a nechcete aplikovať veci do praxe - lebo tak ako sa bez vetra ani lístok nepohne, tak ani vy si nepomôžete ak nepošlete žiaden email 🙂

Ak ste sa našli v tejto skupine, tak vás prosím, aby ste do kurzu nevstupovali. Bola by to pre vás len strata času.

Ak ste sa v tejto skupine nenašli, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a urobte prvý krok na ceste k emailovým sekvenciám, ktoré zarábajú.

Verím, že keď ste sa dočítali až sem, tak vám môžu len dve veci brániť vo vstupe do kurzu:

  1. Myslíte si, že nemáte dosť veľkú emailovú databázu
  2. Ešte vám niečo nie je na 100% jasné a chcete sa opýtať

Mám pre vás dobrú správu:

Ku kurzu pre vás vytiahnem špeciálny bonus z online workshopu “Magický email” ktorý vás naučí, ako si vybudovať databázu emailových kontaktov.

Takže nevadí, ak momentálne nemáte absolútne žiadne emailové kontakty. Pôjde to, len to pôjde proste o kúsok pomalšie.

kliknite na tlačidlo pod týmto textom a urobte prvý krok na ceste k emailovým sekvenciám, ktoré zarábajú.

A ak máte ešte akékoľvek, tak neváhajte a opýtajte sa nás.

Napíšte email na podpora@martinmazar.sk alebo zavolajte na telefónne číslo +421 948 449 791.

Dovoláte sa našej milej kolegyňke Lucke Pravdovej, ktorá sa u nás stará o spokojnosť všetkých klientov a potenciálnych klientov.

Kľudne sa jej opýtajte na hocičo. Neexistuje hlúpa otázka.

Na telefóne ju zastihnete v čase od 9:00 do 17:00. Ak by sa stalo, že sa nedovoláte, tak sa vám ozve čo najskôr, ako to bude možné.