PRIHLÁŠKA

do online kurzu

Tajomstvo e-mailových sekvencií

Prihlásením sa získate:

  • 4 MODULY nabité návodmi na emailové sekvencie
    Online kurz pozostáva zo štyroch modulov. V každom si podrobne rozoberieme jednu oblasť a tému, aby ste si mohli zostaviť e-maily tak, aby zarábali.
  • Online prístup do členskej sekcie
    Video tréning o cielení je uložený v chránenej časti členskej sekcie. Do tej vám ihneď po uhradení pošleme prístup a vy môžete okamžite študovať cielenie reklám profíka.
  • GARANCIA vrátenia peňazí
    Aby ste si boli istí, že nič neriskujete, na tréning máte aj 30-dňovú garanciu vrátenia peňazí. V prípade, že by ste usúdili, že tento tréning nebol pre vás, tak mi stačí napísať a ja vám peniaze vrátim.
  • BONUS: Séria emailových šablón
    Ku kurzu získate aj sériu emailových šablón, ktoré sami používame u nás, v našich podnikaniach. Tieto šablóny sú doslova v nevyčísliteľnej hodnote. Čím viac ich budete používať, tým viac vďaka nim ušetríte. Ušetríte nielen kopec peňazí, ale aj času.

Veci, ktoré sa v kurze naučíte, sú overené praxou a fungujú. Garantujeme vám, že ak s kurzom nebudete spokojný, tak vám peniaze okamžite vrátime.

Martin Mažár & Peter Čelkoautori kurzu

Vyplňte prihlášku a získajte prístup k informáciám z online kurzu

Len zlomok toho, čo sa v tomto kurze dozviete:

MODUL 1: PREDAJNÉ SEKVENCIE

  • Ktorý druh emailov najviac zarába a ako ich urobiť správne?
  • Koľko dní by ste mali predávať a kedy poslať emaily?
  • Ako merať úspeśnosť každého jedného emailu, ktorý pošlete?
  • Špeciálny typ emailu, ktorý navyšuje predaje

MODUL 2: WEBINÁROVÉ SEKVENCIE

  • Kedy a koľko emailov by ste mali poslať pri pozývaní na webinár?
  • 3 kroky, ako získať čo najviac registrovaných z vlastnej databázy?
  • Malá zmena, ktorá zvyšuje % registrovaných z emailovej databázy
  • Čo napísať do pripomienkových emailov, aby ľudia prišli?
  • Ako predávať pomocou emialov počas a hlavne po webinári?

MODUL 3: HODNOTOVÉ SEKVENCIE

  • Aké typy obsahu môžete posielať
  • Ako často posielať hodnotové emaily?
  • 3 druhy predmetov, ktoré zvyšuju otvorenosť emailov
  • Tipy a triky ako získať viac prekikov na web
  • Ako nenásilne predávať v hodnotových emailoch?

MODUL 4: ÚVODNÁ SEKVENCIA

  • Ako zvýšiť šancu, že vaše emaily budú doručené?
  • Ako ľudí naučiť, aby viac klikali na linky vo vašich emailoch?
  • Ako vytvoriť medzi vami a čitateľmi vašich emailov osobný vzťah?
  • Ako ľudí pripraviť na to, koľko emailov im budete posielať?
  • Ako si splniť vašu GDPR povinnosť v každom jednom emaili?

A ešte mnoho ďalších, (nielen) našou praxou overených tipov.

Potrebujete poradiť?

Neváhajte nám napísať alebo zatelefonovať.
Sme tu pre vás a radi pomôžeme 🙂

Lucia Pravdová,
zákaznícka podpora,
podpora@martinmazar.sk
+421 948 449 791