Prihláška na živý seminár

3.5.2018 (štvrtok) v Hoteli Color*** v Bratislave



Pozor: Počet vstupeniek na seminár je obmedzený!

Na seminári sa dozviete

  • Prečo používať reklamu na Facebooku?
    a ako funguje (jeho algoritmus)
  • Oboznámenie sa s dôležitými súčasťami
    Power editor, srávca reklám, reklamný účet, Facebook pixel, Bussiness manager
  • Facebook pixel
    Čo to je? Na čo sa používa? Ako funguje? Ako ho vytvoriť? Ako ho vložiť na web? Ako overiť, či funguje?
  • Nastavovanie reklám
    Aké kampane je možné na facebooku tvoriť a ako ich využiť vo svoj prospech? Aké sú všetky možnosti cielenia na Facebooku a kedy sa oplatí ktoré používať? Kde všade sa môžu vaše reklamy zobrazovať? Čo by mala každá dobrá reklama obsahovať?
  • Praktický postup vytvárania kampaní
    Získanie návštevnosti na váš web, získanie kontaktov na potenciálnych zákazníkov, zvýšenie povedomia o vašej značke a mnohé ďalšie; ako vytvoriť publiká pre vaše reklamy (looklike publikum, nahrať emaily)
  • Vyhodnocovanie reklám a testovanie
    Pochopenie základných ukazovateľov: CTR, CR, CPM a ďalšie. Aké sú najčastejšie chyby pri inzerovaní na facebooku, kvôli ktorým začiatočníci prichádzajú o značné množstvo peňazí? Ako kampane optimalizovať a následne vyhodnocovať, aby prinášali maximálny úžitok?

Svoje najlepšie know - how o tom,
ako získavať klientov z Facebook reklamy vám na seminári odovzdajú:

Michal Dedinský
Michal Dedinský
Online marketér, špecialista na PPC reklamu na Facebooku

Michal sa venuje výkonnostnej reklame na Facebooku. Takej, ktorá prináša výsledky (email, návštevnosť na webe alebo predaje). Spolupracuje s rôznymi malými ale i veľkými firmami s obratmi od pár sto eur do niekoľko stotisíc eur mesačne. Je spoluzakladateľom viacerých online projektov, viedol marketingovú kampaň pre najväčšiu česko-slovenskú fitness udalosť.

Martin Mažár
Martin Mažár
online marketér, autor viacerých online kurzov na tému Facebook marketingu

Martin sa zameriava na využitie online marketingu v praxi bežného obchodníka a podnikateľa. Jeho metódy a postupy sú šité na mieru práve malým podnikateľov, ktorí nemajú rozpočet na to, aby si platili digitálnu agentúru alebo investovali tisíce eur do marketingu.

Objednávka:

Skúsenosti iných:

Martin, Ty vieš, že u mňa si momentálne facebookový kráľ Slovenska 🙂 . To je ten, ktorý len nekecá, ale má aj skutočné výsledky s Facebookom ako marketingovým nástrojom

Erik Hoffmannexpert na psychológiu predaja

Vďaka tvojim radám som zapracovala na novej stratégii a od tohto momentu som začala cez Facebook aj zarábať.

Zuzka Bašovánetworkér Nu Skin

Potrebujete poradiť?

Neváhajte nám napísať alebo zatelefonovať.
Sme tu pre vás a radi pomôžeme 🙂

Nikol Bačovská,
zákaznícka podpora,
podpora@martinmazar.sk
+421 948 449 791