PRIHLÁŠKA
do online kurzu
Tajomstvo e-mailových sekvencií
Prihlásením sa získate:
- 4 MODULY nabité návodmi na emailové sekvencieOnline kurz pozostáva zo štyroch modulov. V každom si podrobne rozoberieme jednu oblasť a tému, aby ste si mohli zostaviť e-maily tak, aby zarábali.
- Online prístup do členskej sekcieVideo tréning o cielení je uložený v chránenej časti členskej sekcie. Do tej vám ihneď po uhradení pošleme prístup a vy môžete okamžite študovať cielenie reklám profíka.
- GARANCIA vrátenia peňazíAby ste si boli istí, že nič neriskujete, na tréning máte aj 30-dňovú garanciu vrátenia peňazí. V prípade, že by ste usúdili, že tento tréning nebol pre vás, tak mi stačí napísať a ja vám peniaze vrátim.
- BONUS: Séria emailových šablónKu kurzu získate aj sériu emailových šablón, ktoré sami používame u nás, v našich podnikaniach. Tieto šablóny sú doslova v nevyčísliteľnej hodnote. Čím viac ich budete používať, tým viac vďaka nim ušetríte. Ušetríte nielen kopec peňazí, ale aj času.
Veci, ktoré sa v kurze naučíte, sú overené praxou a fungujú. Garantujeme vám, že ak s kurzom nebudete spokojný, tak vám peniaze okamžite vrátime.
Vyplňte prihlášku a získajte prístup k informáciám z online kurzu
Len zlomok toho, čo sa v tomto kurze dozviete:
MODUL 1: PREDAJNÉ SEKVENCIE
- Ktorý druh emailov najviac zarába a ako ich urobiť správne?
- Koľko dní by ste mali predávať a kedy poslať emaily?
- Ako merať úspeśnosť každého jedného emailu, ktorý pošlete?
- Špeciálny typ emailu, ktorý navyšuje predaje
MODUL 2: WEBINÁROVÉ SEKVENCIE
- Kedy a koľko emailov by ste mali poslať pri pozývaní na webinár?
- 3 kroky, ako získať čo najviac registrovaných z vlastnej databázy?
- Malá zmena, ktorá zvyšuje % registrovaných z emailovej databázy
- Čo napísať do pripomienkových emailov, aby ľudia prišli?
- Ako predávať pomocou emialov počas a hlavne po webinári?
MODUL 3: HODNOTOVÉ SEKVENCIE
- Aké typy obsahu môžete posielať
- Ako často posielať hodnotové emaily?
- 3 druhy predmetov, ktoré zvyšuju otvorenosť emailov
- Tipy a triky ako získať viac prekikov na web
- Ako nenásilne predávať v hodnotových emailoch?
MODUL 4: ÚVODNÁ SEKVENCIA
- Ako zvýšiť šancu, že vaše emaily budú doručené?
- Ako ľudí naučiť, aby viac klikali na linky vo vašich emailoch?
- Ako vytvoriť medzi vami a čitateľmi vašich emailov osobný vzťah?
- Ako ľudí pripraviť na to, koľko emailov im budete posielať?
- Ako si splniť vašu GDPR povinnosť v každom jednom emaili?
A ešte mnoho ďalších, (nielen) našou praxou overených tipov.
Potrebujete poradiť?
Neváhajte nám napísať alebo zatelefonovať.
Sme tu pre vás a radi pomôžeme 🙂
Lucia Pravdová,
zákaznícka podpora,
podpora@martinmazar.sk
+421 948 449 791