Online workshop cez internet pre ľudí z MLM, poradcov a koučov:

Praktický a jednoduchý návod,

ako nechať klientov, nech sa vám ozvú sami
s prosbou o pomoc alebo od vás nakúpia
vďaka email marketingu

(aj bez skúsenosti, veľkej emailovej databázy
a webovej stránky)

NAŽIVO 24.2.2019 o 14:00 

(Každý, kto si rezervuje svoje miesto získa prístup k záznamu na 14 dní zdarma)

Učili aj vás, aby ste získavali klientov nejak takto?

  • Spíšte si zoznam všetkých priateľov, známych a všeobecne kontaktov, ktoré by mohli mať záujem o váš produkt alebo službu
  • Zavolajte im alebo napíšte správu na Facebooku, pod akoukoľvek zámienkou, len aby ste si s nimi dohodli “kávu” - na ktorej by ste im mohli predávať?

Alebo takto?

  • Založte si fanpage, pridávajte kopec statusov a hlavne motivačných citátov a pozvite na ňu každého, koho sa len dá?
  • Získajte kopec fanúšikov a potom sa vám časom, niekedy, niekto, nejak náhodou ozve a bude sa chcieť stať vašim klientom či zákazníkom?

Mám pre vás 2 správy:

  1. Oba tieto spôsoby síce fungujú, ale…
  2. Sú pomerne málo efektívne alebo kým začnú prinášať výsledky, tak to niekedy TRVÁ aj pár mesiacov (v tom lepšom prípade).

Nie každý má v sebe takú pevnú disciplínu, aby to dokázal robiť dlhodobo.

Dobrou správou je, že to nie je vaša chyba, ak vám to náhodou nefunguje. Môžu za to ľudia, ktorí vás učili techniky, ktoré fungovali pár rokov dozadu, len nie dnes.

Doba sa zmenila

  • Pred 15 až  20 rokmi ste museli “mať v nohách” - búchalo sa na dvere a “leštili sa kľučky”
  • Pred 5 až 12 rokmi sa začalo volať a  telefonovalo sa kamarátom, rodine a na studené kontakty

Tieto metódy v minulosti veľmi dobre fungovali, niektorí vďaka nim nabrali kopec kontaktov a klientov a dodnes žijú z týchto kontaktov (databázy, ktorú si vybudovali).

Preto stále (verím, že s dobrým úmyslom) učia tieto “staré” techniky aj ľudí vo svojom tíme, ale dnes ich už ľudia prekukli a nenechajú sa tak ľahko nachytať.

(*okrem iného sú niektoré z týchto stratégii a techník viac menej na hrane zákona - alebo dokonca nelegálne 🙁 )

Zaujíma vás odpoveď na túto otázku?

“Dobre Martin, tak čo teda funguje dnes?”

Dnes sa stretnutia dohadujú pomocou sociálnych sietí, Facebooku a hlavne EMAILU.

Pri telefonovaní ste museli ľudí zastihnúť v tom správnom čase. Niekedy, by možno mali aj záujem o vaše produkty alebo služby, ale nemali čas.

Výhodou emailu je, že ľudia si ho pozrú, prečítajú a odpovedia na neho keď sa im to najviac hodí (alebo ho proste odignorujú = odmietnutie až tak “nebolí” ako keď je cez telefón)

Možno vám práve teraz v hlave vyskočila veľká červená kontrolka, na ktorej sa píše:

ALE VEĎ EMAIL JE MŔTVY, HLAVNE PO ZAVEDENÍ GDPR!

Áno, priznávam.

Dnes je ťažšie zarábať pomocou emailu, ako kedykoľvek predtým.

Väčšine ľudí počet otvorených emailov stále klesá, klesol za posledné roky minimálne na polovicu, tak isto aj počet ľudí, ktorí sa z emailu prekliknú na web. O  tom, že už nemôžu len tak posielať email komukoľvek komu sa im zachce, ani nehovorím.

Mám pre vás dve správy a obe sú dobré.

Ste na ne pripravení?

Priemerná návratnosť investície do email marketingu je 3200%, keď viete, ako na to...

Koľko percentný úrok vám dajú v banke??

1 %?

2 %?

Pri porovnaní s týmto znie 3200 % až príliš dobre, že?

Čítajte ďalej…

 

Volám sa Martin Mažár a v roku 2018 som poslal spolu 2 445 001 emailov - väčšinu z toho automaticky. Dnes Email tvorí 60 až 70% obratov v našej firme. Rekord sme dosiahli v júni 2017, kedy sme vďaka email marketingu mali príjem 28 103 EUR (za jediný mesiac).

Podľa štatistík zverejnených webom dma.org.uk bola priemerná návratnosť investície do email marketingu pred zavedením GDPR v roku 2017 44-násobok, dnes je to 32-násobok.

Áno, pripúšťam - išlo to síce trošku dole, ale aj tak je to stále kanál s najvyššiou návratnosťou investície (s veľkým náskokom pred sociálnymi sieťami, reklamou a optimalizáciou pre vyhľadávače)

A takto dobre sa vďaka emailu nedarí len mne.

Tu sú výsledky niektorých mojich klientov, ktorí vedia ako správne používať email marketing:

*Jaroslav poslal sériu 3 emailov (z ktorých bol len posledný predajný) na 2411 kontaktov. Ozvalo sa mu 25 ľudí so záujmom o  investície a jeho odhadovaný zárobok bol približne 10 000 euro.

Aké by to bolo, keby sa to podarilo aj vám? Páčilo by sa vám poslať 3 emaily a dohodnúť si 25 stretnutí? Čo by ste robili, keby ste zarobili 10 000 euro, alebo aspoň extra 1000 euro?

Dobrá správa je, že nemusíte mať ani veľkú databázu.

Druhý môj klient, ktorý si neželá byť menovaný, priemerne získava na 90 oslovených kontaktov 10 dohodnutých stretnutí.

Na ktorých môže predávať 🙂

No nie je to fantastické? A nemusí ani zdvihnúť telefón! Páčilo by sa vám, keby ste získali 10 stretnutí z 90 odoslaných emailov? Ako by to zmenilo váš život?  O koľko viac by ste mohli zarobiť?

Možno si teraz kladiete otázku:

Prečo by ste sa mali zúčastniť tohto online workshopu?

Dôvod je podľa mňa jasný ako facka 🙂

Lebo na online workshope Magnetický email marketing vám odhalím (nielen) tieto tajomstvá:

  • 3 konkrétne spôsoby, ako môžete okamžite začať využívať email marketing v praxi (aj s reálnymi ukážkami)
  • Aký je rozdiel medzi email marketingom a spamom alebo ako nespamovať ľudí a ako robiť email marketing, ktorý má hodnotu pre ľudí a prináša vám nadšených klientov?)
  • Musíte získať tonu kontaktov, posielať im denne predajné ponuky a neustále ich otravovať? ANI NÁHODOU! Dozviete sa odpoveď na otázku, ako je možné, že niektorým email marketing skvele funguje a iným nie?
  • Kde nájdete neobmedzený zdroj kontaktov na vašich potenciálnych klientov a ako legálnym spôsobom budovať databázu emailov?
  • Varovanie, čo by ste nikdy nemali robiť pri získavaní emailov, aby ste si nechtiac viacej neublížili ako pomohli? (toto vám pravdepodobne ešte nikto nepovedal)
  • Čo by ste mali robiť, keď chcete dodržiavať GDPR? Ukážeme si konkrétne príklady formulácii vytovrené právnikmi, ktoré odporúčam dodržiavať
  • Pravda o tom, ako rýchlo vytvoriť obsah emailov, ktorý zaujme bez toho, aby ste trávili hodiny písaním emailov a posielali ľudí na vaše články na vašom webe
  • 3 druhy poradenských emailov + konkrétne príklady z praxe, ktoré využívajú ľudia, ktorí vedia, ako vyťažiť z emailu maximum  
  • Snažili ste sa až príliš, ale vaše emaily nie sú také úspešné, ako by ste chceli? Použite túto jednoduchú, 3 krokovú štruktúru emailov, ktoré fungujú
  • Ako sa ľudia rozhodujú, ktorý email si prečítajú a ktorý nie? A jednoduchý návod, ako to urobiť tak, aby si prečítali práve ten váš email?
  • Čo by ste mali z emailov vyhodiť, aby sa ľudia po otvorení emailu začítali do jeho obsahu?
  • Jeden až smiešne jednoduchý, ale málo využívaný spôsob, ako účinne predávať aj vďaka poradenským emailom. (možno si poviete: Ako je možné, že mi to nikdy nenapadlo??)
  • Ako zo 100 emailovej databázy emailov získať 11 stretnutí za mesiac (toto nedokázali niektorí obchodníci ani po telefóne)
  • Trik, vďaka ktorému si dokážete predať o 50 % viac alebo si dohodnúť o 50 % viac stretnutí - Dobrá správa je, že vám nezaberie viac ako 10 minút.
  • Tipy na emailové softvéry, ktoré vám ušetria kopec času a námahy (a môžete ich začať používať už za pár eur mesačne)
  • 4 typy účinnych predmetov, ktoré zvýšia vaše predaja (alebo otvorenosť emailov)
  • Ako využiť pokročilé funkcie Gmailu, na lepší email marketing (napríklad, aby ste mohli sledovať, kto si váš email otvoril a kto nie - na základe toho reagovať)
  • 3 typy ebookov, ktoré získavajú najviac kontakty, ktoré môžete okamžite začať používať a návod, ako ich vytvoriť v rekordne krátkom čase (dokonca bez písania)
  • Techniku, vďaka ktorej som v začiatkoch podnikania získal 600 nových, teplých kontaktov behom jediného týždňa a nestála ma ani euro a ako ju môžete využiť u vás, vo vašom podnikaní, bez toho, aby ste porušovali zákony.

A ešte oveľa, oveľa viac.

Ľudia, ktorí absolvovali niektoré z mojich školení o email marketingu povedali:

*Martin hovorí k veci, žiadne motivačné bullshity, ale konkrétne návody, tipy, fakty, čísla a postupy, screenshoty z praxe. Nebuďte takí hlupáci ako ja, že budete roky blogovať či e-shopovať, bez e-mailingu. Teraz už viem, že vstupenkou je hlavne e-mailová adresa.

* Naozaj raketový návod, ako na to!

* ďakujem za skvelý 3 hodiny vzdelávania a podpory v príjemnom duchu atmosféry...

* Hlavne mi došlo, že sa to musí robiť dôsledne a musím si vopred dokonale premyslený systém...doteraz to bolo “o ničom”

*Bolo to naozaj super školenie, za zlomok ceny ak porovnávame cena / výkon.

Ako to bude celé prebiehať?

Workshop bude prebiehať online.  

Pred jeho začiatkom vám pošlem link na stránku, kde bude prebiehať živé vysielanie. Prístup k nemu budú mať len ľudia, ktorí si zaplatia za vstupenku na toto vysielanie.

Najprv budem mať 3 hodiny prednášku na témy, ktoré spomínam v časti prečo by ste sa mali zúčastniť tohto online workshopu.

Priebežne a aj potom budem odpovedať na všetky vaše otázky.

Čím viac sa ma budete pýtať, tým viac vám budem odpovedať. Tým ešte môžete niekoľkonásobne zvýšiť hodnotu tohto online workshopu.

Ako bonus získavate záznam z tohto vysielania na 14 dní zdarma.Potom prístup k tomuto záznamu zanikne. Takže, ak sa vám náhodou nebude dať prísť na živé vysielanie, tak vám aj tak odporúčam kúpiť si vstupenku, aby ste si zaistili prístup k záznamu na 14 dní.

Pozriete si vysielanie zo záznamu. Akurát budete ukrátení o možnosť pýtať sa ma otázky naživo.

Výhodou oproti bežnému workshopu je, že si ho môžete pozrieť viackrát. Nič vám neunikne a viac toho pochopíte a môžete aplikovať do praxe.

Možno sa teraz pýtate:

Koľko je vaša dnešná investícia?

Verím, že tohto online workshopu sa zúčastní 100 až 150 ľudí. Bežne u mňa stojí školenie pre 19 ľudí 1500 + DPH a s narastajúcou skupinou táto cena rastie.

Mám pre vás dobrú správu, dnes mi nemusíte platiť tisíce eur ako firmy, ktoré chcú odo mňa školenia na mieru, ale môžete získať prístup na tento online workshop (a 14 dňový záznam z neho),

len za 29€

Táto cena platí len do štvrtka 14.2.2019. Potom stúpne na 97 EURO.

Preto kliknite sem a získajte vašu vstupenku na online workshop Magický e-mail marketing.

Ešte stále si nie ste istí a kladiete otázku…

Je to vôbec pre vás?

Tento online workshop je pre vás, ak chcete zarábať ešte viac vďaka email marketingu aj bez skúsenosti, veľkej emailovej databázy a webovej stránky a ste z MLM, poradcovia a koučovia.

Konkrétne:

  • Výživoví poradcovia
  • Finanční sprostredkovatelia
  • Beauty poradkyne
  • Investiční makléri (zlato/drahokamy/kryptomeny)
  • Cashback systémy
  • Koučovia
  • Konzultanti
  • Tréneri
  • Pôsobíte v oblasti cestovného ruchu

Ak ste tu vašu oblasť nenašli, tak mi napíšte správu na Facebooku a ja vám odpoviem, či to pre vás je alebo nie je.
Ak ste sa v tomto zozname našli, tak vám odporúčam, aby ste klikli na tlačidlo pod týmto textom a rezervovali si vaše miesto na online workshope.   

Dobrá správa je, že nemáte doslova čo stratiť. Všetko riziko je na mne, lebo...

K tomuto workshopu získavate aj 14 dňovú garanciu vrátenia peňazí bez akýchkoľvek otázok

Nerozhodujte sa dnes, či sa vám do tohto workshopu oplatí investovať alebo nie.

Rozhodnite sa len, že to s workshopom Magnetický email marketing skúsite.

Potom máte celých 14 dní na to, aby ste veci z workshopu aplikovali do praxe, začali zarábať a až potom sa rozhodnite, či bol workshop hodný tejto zanedbateľnej investície (v porovnaní s tým, koľko môžete vďaka nemu získať)

Je to podľa vás fér?

Ak áno, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a získajte vašu miestenku na online workshope.

Verím, že vaša investícia sa vám môže niekoľkonásobne vrátiť, keď veci z workshopu aplikujete do praxe.

Čo povedali ľudia, ktorí absolvovali podobný workshop na tému marketingu na Facebooku?

K tomu, aby som pre vás vytvoril aj tento online workshop ma inšpiroval minulý workshop o marketingu na Facebooku.

Na začiatku som mal trochu pochybnosti, či sa vám bude takáto forma vzdelávania páčiť, no po skončení som mal z toho veľmi dobrý pocit.

Uistil ma v tom aj váš skvelý feedback.

Napríklad Tina Penxová mi napísala toto:

* Vrelo odporúčam! Workshop bol absolútne zrozumiteľný aj pre laika a hlavne “nabúchaný” informáciami, ktoré každý kto má FB funpage na 100% využije.

Martin je človek, ktorý sa skutočne v tejto téme vyzná, ale hlavne je veľmi nápomocný a zodpovie všetky otázky.

Doplnila ju Hanka Fialová:

*Bylo to přehledné, praktické, srozumitelné, ihneď použiteľné. Je také skvělé, že si webinář mohu prohlédnout znova, protože tam bylo mnoho informací a k některým se tak mohu vrátit a připomenout si je.

A mnohí ďalší:

Ak chcete aj vy zažiť podobný (alebo ešte lepší) zážitok a posunúť svoje podnikanie míľovými krokmi vpred - vďaka email marketingu, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a získajte vašu vstupenku na tento online workshop hneď teraz.

Kedy a kde sa tento workshop uskutoční?

Workshop Magnetický email marketing prebehne online. Takže ho môžete pokojne sledovať z pohodlia vášho domova.

Nemusíte nikam cestovať. Zháňať a vybavovať si ubytovanie.

Už 24.2.2019 vám pošlem email, kde bude link na živé vysielanie.

Vysielanie začne o 14:00 a budeme spolu 3 hodiny (možno aj viac, ak mi budete klásť veľa otázok - čo je len a len dobre).

Od 14:00 preto, lebo v tom čase budem ešte na Bali, kde mám o 7 hodín viac ako na Slovensku a chcel som to urobiť tak, aby mohlo čo najviac ľudí sledovať naživo.

Ak náhodou nemôžete prísť na tento čas, tak nezúfajte.

Každý, kto si rezervuje a vyplatí lístok na tento online workshop dostane prístup k záznamu z vysielania na celých 14 dní úplne zdarma.

Takže k workshopu budete mať prístup ešte 14 dní po jeho skončení.

Preto ak sa chcete zúčastniť a posunúť vaše podnikanie vpred míľovými krokmi vďaka email marketingu, tak kliknite na toto tlačidlo a rezervujte si vaše miesto hneď teraz

Máte akékoľvek otázky?

Ak vás zaujíma čokoľvek ohľadom online workshopu Magický e-mail marketing, tak neváhajte a kontaktujte našu zákaznícku podporu.

Napíšte email na podpora@martinmazar.sk alebo zavolajte na telefónne číslo +421 948 449 791.

Dovoláte sa našej milej kolegyňke Lucke Pravdovej, ktorá sa u nás stará o spokojnosť všetkých klientov a potenciálnych klientov.

Kľudne sa jej opýtajte na hocičo. Neexistuje hlúpa otázka.

Na telefóne ju zastihnete v pracovné dni v čase od 9:00 do 17:00. Ak by sa stalo, že sa nedovoláte, tak sa vám ozve späť čo najskôr, ako to bude možné. Pravdepodobne do nasledujúceho pracovného dňa.

Ak vám je všetko jasné a idete do toho s nami, tak urobte prvý krok k okamžitému zarábaniu vďaka email marketingu a kliknite na tlačidlo pod týmto textom a získajte vašu miestenku na online workshope hneď teraz.

 

Ďakujem veľmi pekne, že ste sa dočítali až sem a teším sa na vás na online workshope

Martin Mažár