Ako môžete

zmeniť vašu FANPAGE

na továreň na klientov?

Keď chcete vedieť, ako vybudovať úspešnú Facebook fanpage a premeniť ju na spoľahlivý zdroj nových zákazníkov, klientov a objednávok, tak zbystrite vašu pozornosť.

Dozviete sa, ako môžete získať overený návod, od A do Z, vďaka ktorému niektoré moje klientky a klienti získavajú 3 - 4 až 5 nových klientov denne z Facebook fanpage.

A nielen to 🙂

Predtým, ako vám to prezradím, mi dovoľte malú otázku…

Nie je toto náhodou aj váš príbeh?

Dobrý deň, volám sa Martin Mažár a už v roku 2012 jeden z mojich konkurentov vyhlásil, že sa ide venovať Facebooku, lebo Facebook je absolútne úžasný a je tam veľké množstvo potenciálnych klientov.

A ja som si povedal, že keď moja konkurencia, ktorá má viacej klientov a zákazníkov ide na Facebook, tak ja jednoducho nemôžem zaostávať.

Chcel som s ním držať krok. A povedal som si: “OK, idem do toho.”

A začal som sa venovať Facebooku.

No začiatky boli ťažšie, ako som si predstavoval:

  • Hnevalo ma to, že som presedel dlhé predlhé hodiny za Facebookom a napriek tomu som nemal toľko lajkov, komentárov a zdieľaní ako som si predstavoval
  • Bol som zmätený a frustrovaný z toho, že som nevedel, čo by som mal dávať na Facebook, aby sa to páčilo mojim fanúšikom
  • Najhoršie bolo sklamanie z toho, že Facebook mi vôbec neprinášal nových klientov a bol viac menej len strata času

O tom, že niektorí ľudia nevedeli pochopiť, že im chcem pomôcť a boli na mňa nepríjemní a nadávali mi do spammerov ani nehovorím (našťastie sa to stalo len párkrát)

Mal som obavy, či nie som len jedným z mnohých, ktorí sa nechali nachytať a nefunguje im to 🙁

Rozmýšľal som, či to s Facebookom nevzdám.

Mal som dve možnosti

Buď sa na to vykašlem a budem len s údivom sledovať, ako to robia iní, ktorým to funguje a ja len s námahou získavam nových klientov z internetu (bez Facebooku)

Alebo sa budem učiť od najlepších, vyskúšam ich postupy aplikovať u mňa a budem ďalej používať len to, čo mi funguje.

Pravdepodobne už tušíte, pre ktorú možnosť som sa rozhodol 🙂

Rozhodnutie, ktoré mi zmenilo život...

Pamätáte si ešte na konkurenta, ktorého som spomínal na začiatku tejto stránky?

Za niekoľko rokov sa to celé obrátilo. Ja som vyrástol natoľko, že moja konkurencia je dneska za mnou a ja som presvedčený, že tomu dopomohol práve Facebook. Facebook ma naštartoval a posunul, aby som rýchlejšie napredoval.

To ako som pracoval s Facebookom si postupne začali všímať aj iní ľudia. Začali ma pozývať na rôzne konferencie, aby som prednášal práve o Facebooku.

Vybudoval som niekoľko úspešných fanpage a mám spolu viac ako 80 000 fanúšikov. Kde pravidelne pridávam príspevky.

Niektorí ma dokonca považujú za kráľa Facebooku, ako napríklad Erik Hoffmann. Lebo pozná moju prácu a vie, ako s Facebookom pracujem.

Erik Hoffmann o mne povedal:

Martin, Ty vieš, že u mňa si momentálne facebookový kráľ Slovenska :). To je ten, ktorý len nekecá, ale má aj skutočné výsledky s Facebookom ako marketingovým nástrojom.

S kľudným srdcom môžem povedať, že…

Facebook je jeden z najlepších zdrojov mojich klientov a môže byť skvelým zdrojom aj pre vás...

Nie som tu, aby som hovoril o sebe, ale o vás a príležitosti, ktorá tu je:

Keď sa nad tým zamyslíte, pred “pár” rokmi Facebook ešte ani neexistoval a dnes sú na Facebooku 2 miliardy ľudí, 2,5 milióna Slovákov a 2X toľko Čechov.

Obchodníci, ktorí videli v tomto príležitosť a išli na Facebook dosiahli úspech. PREČO? Lebo základné obchodnícke pravidlo hovorí:

Tam kde sú vaši klienti, tam by ste mali byť aj vy

Ľudia, ktorí majú čuch na príležitosti tam sú. A táto príležitosť tu ešte je. Stále je ešte málo firiem a podnikateľov, ktorí vedia ako dobre pracovať s Facebookom. A v tom je práve VAŠA príležitosť.

Krásnym príkladom je Rudo Kováč, ktorý absolvoval moje školenie a po ňom mi napísal toto:

"Zúčastnil som sa kurzu M. Mažára - FB Naruby a približne mesiac po tom, čo som zaviedol väčšinu postupov, ktoré som sa naučil, som bol príjemne prekvapený: 3 priame zmluvy s klientmi - spolu provízia 1892 Euro a 2 noví spolupracovníci do môjho obchodného tímu v ČR a 2 noví spolupracovníci v SR. Odporúčam každému, kto chce "ísť s dobou" a robiť veci inak ako ostatní a teda mať aj iné výsledky."

Rudolf Kováčdivízny riaditeľ Epoinvest a. s.

Dnes je Rudo takým nadšencom sociálnych sietí a Facebooku, že v jednom rozhovore vyhlásil:

Ak nie ste na Facebooku, ako keby ste ani neexistovali

A keď sa nad tým zamyslíte, tak v niečom má pravdu. Každý druhý Slovák a Čech je na Facebooku a z roka na rok ten počet rastie. A v tom je práve tá obrovská príležitosť.

VEĽMI VEĽA ĽUDÍ JE NA FACEBOOKU A VEĽA ĽUDÍ NEVIE, AKO HO POUŽIŤ TAK, ABY SA IM KLIENTI OZÝVALI SAMI.

A ja si stále veľmi dobre pamätám, že niekedy som nevedel ako na to. Pamätám si, aké to bolo pre mňa na začiatku ťažké. Preto som sa rozhodol, že moje skúsenosti si nemôžem nechať len pre seba a pomôžem nimi aj ostatným.

Preto som vytvoril online kurz Kráľ Fanpage Premium

Kráľ Fanpage Premium je online kurz, kde vás od A po Z prevediem všetkým od založenia si fanpage, až po jej automatizáciu.

Vďaka tomuto kurzu si dokážete vytvoriť fanpage, ktorá bude mať veľa fanúšikov a pridávať na ňu také príspevky, aby sa vám klienti ozývali sami a vy by ste nemuseli robiť studené telefonáty alebo iným spôsobom pracne získavať klientov.

Dokážete z vašej fanpage spraviť továreň na zákazníkov, klientov a predaje (a venovať sa jej len pár minút denne).

Znie to dobre?

Keď chcete vedieť viac, tak čítajte ďalej...

Čo všetko získate, keď investujete do tohto kurzu?

Modul 1: Vytvorenie a nastavenie fanpage

Čo konkrétne spraviť, kam kliknúť, aby vaša Fanpage dobre vyzerala? A ak už máte fanpage, tak ako využiť na maximum všetky funkcie Facebooku a odomknúť potenciál vašej Facebookovej stránky

  • Jedna malá a jednoduchá vychytávka, ako naplno využiť potenciál profilovej a titulnej fotky
  • 14 inšpiratívnych tipov pre úžasnú titulnú fotku
  • Ako budovať databázu kontaktov na potenciálnych klientov pomocou vašej titulnej fotky
  • Ako pomocou titulnej fotky získať vhodných pracovníkov do tímu?
  • Ktoré údaje sú zaujímavé pre vašich potenciálnych klientov a väčšina stránok ich nemá vyplnené?
  • Ako prepojiť vašu fanpage s ďalšími  sociálnymi sieťami ako je Instagram, Youtube, LinkedIn a podobne?
  • 3 krokový vzorec, ako ľuďom dať jasne vedieť, že čo robíte a ako im dokážete pomôcť
  • 3 krokový postup ako vytvoriť a zverejniť míľnik na vašej fanpage
  • Návod, ako si vytvoriť obchod na Facebooku
  • 4 jednoduché kroky, ako si pridáte položky do obchodu na vašej fanpage?
  • 3 kliky, vďaka ktorým nastavíte odporúčané video
  • Aké aplikácie použiť, aby vaša Fanpage lepšie fungovala?

“Takto pred rokom som FB používala na bežné účely a nevedela som vôbec ako spravovať fanpage, aby mala nejaké výsledky. Najviac mi dala samozrejme spolupráca s tebou a tvoj kurz Kráľ fanpage premium, kde som sa naučila konkrétne kroky ako postupovať od založenia až po získanie prvej tisícky fans. No najdôležitejšie je aplikovať tieto veci ihneď do praxe a vydržať. So svojou fanpage som začala v júli. Bolo to dennodenné postovanie, veľmi ma to bavilo a myslím, že aj preto výsledky prišli veľmi rýchlo. Dnes je na mojej fanpage cez 2350 sledovateľov. Čomu sa veľmi teším”

Nikol Bačovskášpecialistka na zmenu životné štýlu, Forever Living Products

Tento modul má hodnotu 47 EUR

Modul 2: 1000 fanúšikov

Ukážem vám, akým spôsobom zvýšiť počet fanúšikov vašej Facebookovej stránky. Lebo platí základné pravidlo, čím menej fanúšikov máte, tým menej vám vaša fanpage zarába.

  • 15 techník získavania fanúšikov, aby ste svoju prvú tisícku fanúšikov získali v čo najkratšom čase
  • Na základe čoho Facebook znižuje dosahy príspevkov na fanpage?
  • 2 rozumné tipy, ako nájsť tých správnych ľudí, ktorých by ste mali pozvať na vašu fanpage
  • 3 veci, ktoré by ste mali dodržať, keď upozorňujete na vašu novú fanpage pomocou statusu
  • Ako môžete pozvať vašich priateľov na stránku niekoho iného a prečo by ste to tak robili?
  • 2 tipy, na čo by ste si mali dať pozor pri hromadnom pozývaní, aby ste si viac neublížili ako nepomohli
  • Ako pozvete na svoju fanpage ľudí, ktorí dali “páči sa mi” vašim príspevkom a zároveň nie sú fanúšikovia vašich stránok?
  • Názorný príklad, ako môžete označovať seba, svojich priateľov, miesta a iné stránky vo svojich statusoch?
  • Ako komentovať na iných stránkach pod menom fanpage a kedy je to vhodné a kedy nie?
  • Ako pozvať ľudí, ktorí dali like na váš príspevok, keď ho zdieľala iná stránka?
  • Ako a prečo by ste mali zdieľať príspevok inej fanpage na svojej fanpage?
  • Varovanie, na čo by ste si mali dať pozor, aby ste neotravovali ľudí a nemali vás za spammera?
  • Kde a ako si môžete nastaviť a spustiť vašu prvú reklamu na získavanie nových fanúšikov na Fanpage?
  • Čo vám môže pomôcť k tomu, aby viac ľudí klikalo, komentovali, “páčikovalo” a zdieľalo na vaše príspevky a vďaka tomu sa vaše príspevky zobrazovali väčšiemu počtu vašich fanúšikov a vy ste mali úspešnejšiu fanpage
  • Techniky, aby ste získavali fanúšikov pravidelne a vaša fanpage trvalo rástla

Všetky techniky, ktoré v kurze učím mi pomáhajú, aby moje fanpage rýchlejšie rástli. A čo je na tom najlepšie je, že fungujú aj mojim klientom.

Napríklad Tibor Hranický, získal vďaka tipom z kurzu Kráľ Fanpage Premium za 3 týždne až 1547 nových fanúšikov a začal profitovať.

Tento modul má hodnotu 97 EUR

Modul 3: Akým spôsobom tvoriť úspešné príspevky

V tomto module sa dozviete , ako zistíte čo konkrétne vašich fanúšikov zaujíma a čo chcú, aby ste dávali na vašu fanpage.A ako vytvoriť úspešné príspevky, ktoré nielen zaujmú, ale aj predávajú.

  • 4 veci, ktoré by ste mali o ľuďoch vedieť a ktoré vám zároveň pomôžu tvoriť lepšie príspevky
  • 5 najčastejších dôvodov, prečo sa ľudia stávajú fanúšikmi stránok na Facebooku
  • 2 základné kritériá, ktoré rozhodujú o tom, či budete mať veľa komentárov alebo málo komentárov pod vašimi príspevkami
  • 5 tipov obsahu, ktoré ľudia najradšej zdieľajú na základe výskumov
  • Ako sa zmenili dosahy jednotlivých typov príspevkov?
  • Aký je najnovší trend na Facebooku a ako ho môžete využiť?
  • Ktoré videá ma Facebook radšej a zobrazuje ich väčšiemu počtu ľudí?
  • 2 základné veci, ktoré vám stačia, keď chcete nahrať dobré video pre Facebook
  • 5 vecí, ktoré ja sám používam na nahrávanie profesionálne vyzerajúcich videí
  • Špeciálny druh príspevku na Facebooku, ktorý by ste mali používať, pokiaľ nemáte vlastný web alebo blog
  • Ako pomocou poznámky na Facebooku zvýšiť návštevnosť vašej webovej stránky?
  • Ako nájsť príspevky, ktoré sa oplatí recyklovať a kedy by ste tak mali urobiť?
  • Ako zvýšiť šancu, že príspevok, ktorý vytvoríte bude úspešný?
  • Ktoré externé softvéry vám pomôžu nájsť úspešné príspevky u konkurencie, aby ste sa nimi mohli inšpirovať?
  • Ktorý je kľúčový ukazovateľ, ktorý hovorí o úspešnosti príspevku (a pravdepodobne ste o ňom nikdy nepočuli - nie, nie sú to dosahy)?
  • Konkrétny postup, ako vyhľadať virálne príspevky na iných stránkach?
  • 5 vecí, ktoré by ste mali robiť, aby ste optimalizovali textové statusy, aby ich videlo viac ľudí a vy ste mali vyššie dosahy
  • Zoznam emotikonov, ktoré stačí len prekopírovať do vášho statusu,  aby ste ľuďom ukázali, že nie ste robot
  • 3 rozdielne spôsoby, ako môžete dať ľuďom v statusoch výzvu k akcii, aby sa ešte viac zapájali
  • Ako fungujú #hashtagy na Facebooku a ako a kedy vám ich odporúčam používať?
  • Ako môžete využiť trik, ktorý používajú veľké firmy pri marketingu?
  • Kde nájsť krásne a pekné obrázky, ktoré majú viacej lajkov a donesú vám viac potenciálnych klientov?
  • Ako si môžete pomocou online služby vytvoriť logo za 5 minút alebo menej?
  • Ako si vytvoriť šablónu v Canve a veľmi si tak uľahčiť prípravu obrázkových príspevkov na Facebook?
  • Čo znamená debuggnutie článku a kedy by ste ho mali urobiť?
  • Malá zmena, ktorá spôsobila až o 90 % vyššiu angažovanosť (páči sa mi, komentáre, zdieľania a kliknutia) pri článkoch
  • Ako to urobiť, aby ľudia našli vaše videá pri vyhľadávaní na Facebooku?

Napríklad Veronika H. mi o Kráľovi Fanpage napísala:

“Martine, díky moc za videa a tipy, jen za dnešní dopoledne 5 objednávek a to máme na stránce 230 fanoušků ;)”

Veronika H.

Tento modul má hodnotu 97 EUR

Modul 4: Správa fanpage

Čo by ste mali pravidelne robiť na vašej fanpage, ako sa o ňu starať, aby bola úspešná. Mnohí ľudia nevedia, čo by mali robiť pravidelne, na to aby uspeli.

  • Čo je záujmom Facebooku a ako to využiť, aby ste lepšie spravovali vašu fanpage?
  • Kedy bude Facebook zobrazovať vaše príspevky vašim fanúšikom a kedy prestane?
  • 2 druhy príspevkov, ktoré potrebujete pridávať na Facebook, aby ste boli úspešní
  • Vďaka čomu dokážete pomerne skoro povedať, aké úspešné budú vaše príspevky?
  • 3 kroky, ako sa vyhnúť tomu, aby vaša fanpage pomaly “neumrela?
  • Ako často by ste mali pridávať príspevky na Facebooku a predĺžiť ich životnosť?
  • 3 stratégie, ktoré môžete používať pri správe fanpage a dosiahnuť tak optimálne výsledky
  • Ako často by ste mali dávať príspevky na Fanpage, na základe toho, koľko máte fanúšikov a stratégie, ktorú ste si zvolili?
  • Kde zistíte, kedy by ste mali pridávať príspevky na vašu fanpage aj v priebehu jednotlivých dní?
  • Aby vaša fanpage bola úspešná je nevyhnutné robiť niektoré veci pravidelne buď na týždennej báze alebo na dennej báze. Ktoré sú to?
  • 7 vecí, ktoré treba robiť denne, aby ste mali úspešnú fanpage a nezaberú vám viac ako 15 minút času
  • 3 štatistické údaje, ktoré vám odporúčam sledovať na týždennej báze
  • Akým spôsobom si môžete naplánovať príspevky na niekoľko dní dopredu, aby ste s tým nemuseli tráviť veľa času?
  • Na aký čas dopredu si môžete naplánovať príspevky, bez toho, aby ste si nechtiac neznižovali dosahy príspevkov?

Tento modul je nesmierne dôležitý,lebo vám pomôže získať správne návyky, ktoré zabezpečia, že vaša fanpage bude stále viacej a viacej úspešná. Pomôže vám získavať platiacich klientov.

"Vďaka tvojim radám som zapracovala na novej stratégii a od tohto momentu som začala cez Facebook aj zarábať."

Zuzana Bašovánetvorkér Nu skin

Tak ako napríklad Zuzke Bašovej, ktorá vďaka mojim radám zapracovala na novej stratégii a od toho momentu začala cez Facebook aj zarábať.

Dnes jej Facebook generuje 2 - 3 potenciálnych klientov DENNE.

Tento modul má hodnotu 97 EUR

Modul 5: Automatizácia

Mnohé veci nemusíte robiť vy, ale môže ich za vás automat. Takto vám môže ušetriť veľmi veľa práce a času, ktoré by ste inak museli venovať vašej fanpage.

  • 5 veľmi dôležitých činností, ktoré môžete automatizovať pomocou jednoduchej aplikácie
  • 2 návody, na základné prednastavenie najčastejšie používaných aplikácii pre správu Facebook fanpage
  • 3 bežne dostupné aplikácie, ktoré vám zjednodušia automatizáciu vašej stránky
  • Konkrétny návod, ako si krok po kroku vytvoriť plán príspevkov, ktoré sa budú zverejňovať, aj keď nebudete na internete
  • 2 veľmi dôležité veci, z ktorých pozostáva fungujúci plán príspevkov
  • 4 základné pravidlá, ktoré by ste mali dodržiavať pri tvorbe vašich príspevkov
  • Kedy by ste mali začať s recykláciou príspevkov a prečo?
  • Ako môžete zistiť ideálny čas na pridávanie príspevkov, aby boli čo najúčinnejšie?
  • Ako automatizovať činnosti na Facebooku, aby vám to nezabralo veľa času
  • Ako môžete rýchlo a ľahko nájsť virálne statusy pomocou jednej aplikácie?
  • Ktoré činnosti môžete delegovať na niekoho iného, aby ste si nepoškodili svoju fanpage a fungovalo to ešte lepšie

Ak zavediete veci z tohto modulu do praxe, tak sa vám uvoľnia ruky. Ako napríklad Lucii Frtúsová, ktorá si môže vychutnať 2 mesiace prázdnin a nechodiť do práce, vďaka objednávkam, ktoré získala z Facebooku pomocou automatizácie a úspešných príspevkov.

"Vďaka objednávkam z FB môžem celé leto stráviť s mojim 7 ročným synom, vychutnať si 2 mesiace prázdnin a nechodiť do práce 🙂 *ak nepočítam 1,5 hodinky večer, kým spracujem objednávky*. Ďakujem Martin, za kurz Kráľ Fanpage"

Lucia FrtúsováCollagen Club, Directeur v WellU ČR a SR

Tento modul má hodnotu 97 EUR

Modul 6: Boostovanie (Propagácia)

Boostovanie je podporovanie príspevkov na Facebooku reklamou Akým spôsobom podporovať príspevky na Facebooku, aby boli úspešné a nevyhadzovať peniaze von oknom?

  • 2 dobré dôvody, prečo a kedy by ste mali boostovať vaše príspevky
  • 3 základné ciele, ktoré môžete chcieť dosiahnuť vďaka propagovaniu príspevkov
  • Ako zistiť, ktorý príspevok boostovať za účelom zvýšenia zapojenosti
  • Koľko eur by ste mali investovať do boostovania mesačne?
  • Konkrétne pravidlá, kedy a ktoré príspevky podporiť reklamou, aby ste neplytvali peniazmi
  • Čo by ste nemali nikdy zabudnúť urobiť po skončení boostovania?
  • Na koho by ste mali cieliť, keď chcete pomocou boostovania získať viac fanúšikov?
  • Základy cielenia boostovania na Facebooku a ako ho vôbec nastaviť?
  • Ako sa môžete pomocou vášho osobného profilu inšpirovať pri cielení reklamy vašou konkurenciou?
  • Ako môžete pomocou jednoduchého nástroja zistiť, či sa vaša reklama bude dobre zobrazovať alebo bude obmedzovaná v dôsledku veľkého množstva textu
  • Ktoré 3 tipy produktov nemôžete propagovať pomocou reklamy na Facebooku?
  • 24 tipov obsahu, ktoré nemôžete propagovať na Facebooku vďaka reklame
  • Ukážeme si to na konkrétnom príklade, ako to robím ja
  • Ktoré príspevky by ste nemali nikdy propagovať, lebo je to strata času a peňazí

Ak zavediete veci z tohto modulu do praxe, tak vaša fanpage bude získavať oveľa viac fanúšikov, ľudia sa budú zapájať oveľa viac do komunikácie a vaše predaje pôjdu závratne hore. Takto vám dokáže pomôcť jednoduché boostovanie príspevkov.

Tento modul má hodnotu 97 EUR

Modul 7: Súťaže

Súťaže sú veľmi populárne, lebo dokážu na vašu stránku priviesť veľmi veľa nových fanúšikov a taktiež máte so svojimi fanúšikmi väčšiu interakciu, medzi mnohými fanúšikmi sú populárne, lebo môžu získať niečo zdarma Mnohé súťaže porušujú pravidlá Facebooku, Úradu na ochranu osobných údajov, pravidlá stanovené zákonom - za toto môžete dostať pokutu alebo inak pykať.

  • Čo musíte dodržať, aby vaša súťaž bola v poriadku a nedostali ste za ňu pokutu
    6 najčastejších správne zvolených cieľov súťaže na Facebooku
  • Aké typy súťaže sú a kedy ktorú použiť aby ste dosiahli najlepšie výsledky (počet fanúšikov, viac emailových adries, oživiť fanpage a mať vyššiu interakciu s fanúšikmi)
  • Najväčšia chyba, ktorú ľudia robia pri výbere ceny do súťaže (a ako sa jej úspešne vyhnúť?)
  • Príklady konkrétnych súťaží, ktoré môžete použiť
  • Najväčší mýtus o hodnote ceny, ktorá pritiahne tých správnych súťažiacich
  • Tipy ako propagovať súťaže, aby sa do nich zapojilo čo najviac ľudí
  • Najdôležitejšia vec, ktorú musíte urobiť správne, aby vaša cena zaujala a pritiahla čo najviac súťažiach
  • Čo by mal obsahovať každý štatút súťaže, ktorú organizujete na Facebooku, aby ste splnili zákonné pravidlá a nedostali ste pokutu
  • Ako nastaviť podmienky súťaže, aby sa do nej zapojilo čo najviac ľudí?
  • 3 aplikácie, ktoré môžete použiť na vytváranie súťaží na Facebooku
  • Na čo by ste si mali dať pozor, keď budete používať aplikácie na vytváranie súťaží na Facebooku?
  • 3 základné pravidlá, ktoré by ste mali dodržať pri organizovaní súťaží

Keď sa budete riadiť týmito pravidlami a mojimi tipmi, tak vaše súťaže budú úspešné a budú vám získavať nových fanúšikov a splnia účel, pre ktorý ich robíte.

Tento modul má hodnotu 97 EUR

Modul 8: Najčastejšie chyby

Tento modul vám pomôže, aby ste boli úspešní a dosahovali lepšie výsledky na Facebooku. Viem, že aj keď vám dávam presné návody, čo robiť na Facebooku, tak občas človek urobí chybu.

Spísal som chyby, ktoré najčastejšie vídavam, aby ste sa z nich mohli poučiť.

Cieľom je, aby ste nerobil chyby, ktoré vás oberajú o fanúšikov, aby ste boli na Facebooku úspešní a získavali viac fanúšikov, ľudia vás mali radi a mali ste s nimi dobrý vzťah a prinášalo vám to klientov.

A ešte oveľa, oveľa viac…

Ak veci z kurzu dáte do praxe, tak sa môžete tešiť na výsledky...

Napríklad ako Evka Miklušková, ktorá si prešla mojim základným kurzom o Facebooku a dneska sa jej z Facebooku ozývajú 3 - 5 ľudia.

"Denne sa mi v priemere ozvú 3-5 potenciálni klienti, či už zo Slovenska alebo zo zahraničia."

Evka Miklúškováporadca v oblasti zdravia, výživy a regulácie hmotnosti, Herbalife

Evka si jednoducho pomocou Facebooku a vďaka svojej aktivite vytvorila továreň na klientov. Každý deň pridáva príspevky na svoju fanpage a vďaka tomu sa jej klienti ozývajú sami.

Denne sa jej ozve 3 - 5 klientov. Môže to znieť až neuveriteľne, ale je to proste tak.

Podobne to môže byť aj u vás, pokiaľ sa budete držať overeného postupu, ktorý učím v kurze Kráľ Fanpage Premium

Napríklad Zuzke Bašovej sa ozývajú 2-3 klienti DENNE vďaka Facebooku.

Dennodenne som vďaka Facebooku v kontakte so zákazníkmi, ktorí sa na mňa obracajú. Môžem povedať, že denne sa mi ozvú 2-3 potenciálni klienti.

Zuzana Bašovánetvorkér Nu skin

Tieto dve dámy dosiahli úspech na Facebooku preto, lebo boli ochotné sa vzdelávať v tejto oblasti, išli do akcie a jednoducho si idú za svojim, čo chcú v živote dosiahnuť.

Pokiaľ chcete aj vy podobné výsledky, tak choďte do akcie

Keby ste sa spýtali Evky, že čo jej pomohlo, tak toto by boli jej odpovede. Evka, vďaka tomu, že vstúpila do kurzu si dnes užíva ten komfort, že získava klientov z Facebooku:

Aj vy môžete byť na Facebooku úspešní, stačí len:

  • sa rozhodnúť
  • ísť do akcie
  • robiť veci správne

Práve z tohto dôvodu som pre vás nahral online  kurz Kráľ Fanpage Premium, ktorý ako už asi viete pozostáva z 8 modulov. Kde vás naučím všetko od A do Z, aby sa Facebook stal najlepším zdrojom vašich klientov, aby ste už nikdy nemuseli hľadať klientov iným spôsobom.

Ak ste pozorne čítali, tak ste sami mohli vidieť, prečo má tento kurz  hodnotu 629 euro. Odpovedzte si na nasledujúce otázky a posúďte sami.

Aké by to bolo keby…?

  • Ak by sa vám vďaka kurzu podarilo dosiahnuť to čo Evke alebo Zuzka,  keby sa vám denne ozývali 2-3-5 klienti denne, stálo by to za to?
  • Ak by ste si vďaka fanpage vybudovali také meno, že by ste si nemuseli hľadať klientov, ale klienti by sa vám ozývali sami, stálo by to za to?
  • Ak by ste si vďaka fanpage s klientami vytvorili také pevné vzťahy, že vždy, keď by dačo potrebovali, tak by sa ozývali práve vám, stálo by to za to?

Viem, že nie každý si môže dovoliť investovať 629 EURO do vzdelania a preto som sa rozhodol, že tento kurz nebudete môcť získať za 629 EURO, čo je jeho hodnota.

Ale len za 497€, čo je čiastka, ktorá sa vám veľmi rýchlo vráti pokiaľ veci z kurzu použijete reálne v praxi.

Hodnota kurzu: 629€

Kurz môžete získať len za 497 €

Čo by ste mali urobiť teraz?

Pokiaľ vám dávam zmysel získavanie klientov z Facebooku a chcete si vytvoriť fanpage, ktorá bude mať veľa fanúšikov, lajkov komentárov a zdieľaní a prinesie vám veľa klientov, tak ako u mnohých mojich klientov, ktorí prešli mojimi kurzami o Facebooku, tak kliknite na tlačítko pod týmto textom, vyplňte prihlášku a vstúpte do kurzu.

Všetko riziko je na mne. Vy doslova…

Nemáte čo stratiť

Aby ste mali absolútnu istotu, že to čo v kurze dostávate je naozaj kvalitné a pomôže vám dosiahnuť výsledky, ktoré chcete, tak na kurz dostávate aj 14 dňovú garanciu vrátenia peňazí.

V čom spočíva táto garancia?

Dostanete odo mňa prístup do kurzu, 14 dní ho môžete pozerať, nazrieť do vnútra a pracovať podľa návodov z tohto kurzu a pokiaľ zistíte, že kurz neobsahuje to čo ste od neho očakávali alebo nie je podľa vás dostatočne kvalitný, tak mi jednoducho napíšete a ja vám peniaze okamžite vrátim.

Chcem totiž robiť fér biznis.

Zároveň však viem, že veci ktoré (nielen) v tomto kurze učím fungujú, mne aj stovkám mojich klientov a preto si môžem dovoliť túto garanciu. Už veľa ľudí prešlo mojimi kurzami a dosiahli výsledky. Veci z kurzu aj sám používam a používajú ich aj moji klienti.

Pokiaľ vám dáva zmysel pracovať s Facebookom a chcete klientov z Facebooku, tak kliknite na tlačítko pod týmto textom, vyplňte prihlášku a vstúpte do kurzu hneď teraz..

Počkajte, to však nie je všetko...

Aby som mal istotu, že si z kurzu odnesiete maximum mám pre vás prichystané ešte 2 špeciálne bonusy

Prvým bonusom je špeciálna sekcia, otázky na Martina.

Je to sekcia, kde mi môžete klásť toľko otázok, koľko chcete.

Bežne si ľudia platia 200 euro za hodinu mojich konzultácii, na to, aby mi mohli klásť otázky. Vy v rámci kurzu mi môžete klásť otázky zdarma a ja budem na tieto otázky odpovedať. Cieľom je, aby som vám čo najviac pomohol dosiahnuť výsledky, ktoré chcete.

Možno si teraz hovoríte: “Dobre Martin, ale ja ti môžem klásť otázky aj na Facebooku v tvojej skupine”

Áno, môžete...ale inak pristupujem k ľuďom, ktorí sú na Facebooku v mojej verejnej skupine a inak k ľuďom, ktorí sú v mojom kurze.

Prečo?

Lebo tí ľudia, ktorí sú v mojom kurze si zaslúžia väčšiu moju pozornosť a preto im aj venujem viac času.

Keď si to situácia vyžaduje, tak sú niekedy odpovede naozaj dlhé a niekedy aj zdvihnem telefón a zavolám. Lebo niekedy odpoveď cez telefón môže byť oveľa účinnejšia a rýchlejšia.

Tento bonus má podľa mňa nevyčísliteľnú hodnotu. Lebo záleží len na vás, akú hodnotu bude mať pre vás. Čím viac sa budete pýtať, tým viac vám budem odpovedať.

Ak sa budete pýtať 2 hodiny, tak budem odpovedať 2 hodiny na vaše otázky. Je to jednoducho na vás.

Druhý bonus je kurz Time-managementu  pre človeka, ktorý pracuje online.

Ukážem vám princípy, ktoré sám používam a odporúčam, aby ste ich používali aj vy, aby bola vaša práca na internete ešte efektívnejšia.

Tento kurz má hodnotu 47 EURO a ku kurzu Kráľ Fanpage Premium ho získate úplne zdarma.

Všetko s cieľom, aby ste čo najskôr uspeli.

Čo všetko získate vstupom do kurzu Kráľ Fanpage Premium?

Keď sa rozhodnete vstúpiť do kurzu Kráľ Fanpage Premium teraz, tak získate:

  1. 8 modulový online kurz Kráľ Fanpage Premium v hodnote 629 EUR
  2. Online kurz o Time managemente v hodnote  47 EUR
  3. Sekciu otázky na Martina v nevyčísliteľnej hodnote

Hodnota spolu 676 EUR

DNES LEN ZA 497 €

Najčastejšie otázky

  • Musím mať už vlastnú fanpage?

    Nie, nemusíte. V kurze sa naučíte všetko od A po Z. Od založenia samostatnej fanpage, až po automatizáciu väčšiny činností, aby ste jej nemuseli venovať veľa času.
  • Čo ak už mám vlastnú fanpage?

    To je výborné. Už určite ovládate aspoň základy, možno ste aj pokročilý. V kurze pravdepodobne nájdete ešte ďalšie vychytávky, ktoré vám pomôžu posunúť vašu fanpage ešte na vyšší level.
  • Budem musieť investovať do reklamy?

    Nie nebudete. V kurze vám ukážem, ako môžete získavať klientov, zákazníkov a predaje vďaka Fanpage bez platenej reklamy. Ak to chcete skúsiť aj s platenou reklamou, tak vás naučím, ako správne boostovať a na čo si dať pozor.
  • Musím byť technicky zdatný?

    Nie, nemusíte. Väčšina vecí, ktorú bežne robím na fanpage zvládnete, ak viete zapnúť počítať, písať vo Worde alebo robiť úplne základné úpravy fotiek.
  • Bude to fungovať aj mne?

    Neviem. Nemám vešteckú guľu a pravdepodobne nepoznám vaše podnikanie. Existuje len jeden spôsob ako to zistiť. Kliknite na tlačidlo pod týmto textom, vyplňte objednávkový formulár a vstúpte do kurzu Kráľ Fanpage Premium. Ak s kurzom z akéhokoľvek dôvodu nebudete spokojní, tak vám do 14 dní ov vstupu vrátim všetky vaše peniaze - bez akýchkoľvek otázok.

Zabudol som na niečo alebo vás ešte niečo zaujíma?

Ďakujem vám veľmi pekne, že ste sa dočítali až sem.

Už by ste pravdepodobne mali mať dostatok informácii, aby ste sa vedeli správne rozhodnúť, či do kurzu vstúpite alebo nie.

Ak som na niečo zabudol alebo vás ešte čokoľvek zaujíma, tak mi napíšte email na podpora@martinmazar.sk alebo zavolajte na telefónne číslo +421 948 449 791.

Dovoláte sa Lucii Pravdovej, ktorá sa u nás vo firme stará o spokojnosť našich zákazníkov. V málo pravdepodobnom prípade, že vám nebude vedieť odpovedať na vaše dotazy, tak vám odpoviem ja osobne.

 

Teším sa na stretnutie s vami v kurze.

 

Martin Mažár