Praxou overený systém krok za krokom,

ako vytvoriť FB skupinu, ktorá BUDUJE KOMUNITU

ľudí, ktorých zaujíma čo robíte,

upevňuje vzťahy a ZVYŠUJE ZISKY

Nedávno som videl citát:

“O rok si budeš priať, aby si začal dnes.”

Zamyslel som sa nad tým a zmocnil sa ma príjemný pocit šťastia 🙂

Nie všetko, čo som chcel pred rokom začať som aj začal. Aj ja som len človek. Som však nesmierne rád, že FB skupinu Online lídri som založil ešte pred 20 mesiacmi.

Prečo?

FB skupiny sú obrovská príležitosť, ktorá ešte narástla od januára 2018

Samotný Mark Zuckerberg (zakladateľ Facebooku) povedal, že ľudia chcú vidieť viac  príspevkov od rodiny, priateľov a skupín, a to je práve to, čo od roku 2018 poskytuje používateľom.

Presvedčte sa sami, na vlastné oči. AHA:

Facebook sa zameral na budovanie komunít (FB skupín) a už viac ako 1 miliarda ľudí je členom FB skupín.

Vďaka Facebook skupinám sa vytvárajú spojenia medzi zákazníkmi a fanúšikmi a tie sú veľmi dôležité. Podľa výskumu z roku 2017 (Edelman Trust Barometer), 60 % ľudí verí viac skôr niekomu ako sú oni, než majiteľom firiem (37 %).

A kde nájdu takých ľudí? Samozrejme, že vo správne tematicky zameraných FB skupinách.

Prečo by ste mali mať FB skupinu a ako vám môže pomôcť k vyšším ziskom?

Dôvodov je viacero, tu je niekoľko z nich:

  • Robia vašu značkou cennejšiou  - Je to veľmi jednoduchý spôsob, ako sa spojiť s ľuďmi, ktorí vás majú radi a vyhnúť sa rôznym neprajníkom a hejterom
  • Pomáhajú vytvoriť komunitu okolo vašej značky - Stretávajú sa tam ľudia s rovnakými záujmami, ktorí vám môžu pomôcť vylepšiť vaše produkty a služby
  • Prezentujete svoje odborné znalosti tým, že odpovedáte na komentáre - Vaše komentáre vidia mnohí ľudia, lebo členstvom v skupine dali Facebooku najavo, že ich vaša problematika zaujíma
  • Vytvárate cenné osobné spätné väzby s inými ľuďmi - Napr. tým, že ich povzbudzujete, pomáhate im, dávate spätnú väzbu, odpovedáte na otázky, zdieľate cenné know how
  • Vytvárate vzťahy, aby ľudia od vás kupovali viackrát - hovorí sa, že prvý krát človek nakúpi na základe benefitov. Druhý a každý ďalší vďaka tomu, že má rád vás a vašu značku.

A mnohé ďalšie výhody, o ktorých ste možno netušili.

Ako môže vyzerať vaša FB skupina, keď viete ako na to?

Volám sa Martin Mažár a 4.1.2017 som založil FB skupinu “Online lídri.”

Dnes má táto skupina 6115 aktívnych členov a jej počet neustále rastie.

V priemere priemere v skupine pribudne 305 členov za mesiac.*

* Číslo som získal tak, že som predeli 6115 aktívnych členov počtom 20 mesiacov (odkedy existuje skupina)

Ak by vás to zaujímalo, tak tu nájdete podrobnejšie štatistiky rastu skupiny:

Takýto rast FB skupiny Online lídri bol úplne prirodzený

Vďaka zaujímavým diskusiám počet členov stúpal z mesiaca na mesiac bez toho, aby som kohokoľvek pridal do skupiny. Ľudia sa pridávali sami.

Som presvedčený, že priťahovať klientov je oveľa lepšie ako ich naháňať. A rovnako to je aj s členmi Facebook skupiny.

Môžete ich do skupiny nahnať prostredníctvom súťaže "kto pridá viac členov, vyhráva", no väčšina takto získaných členov si pravdepodobne od vás nikdy nič nekúpi a čo je ešte horšie, pomaly ale isto poženie vašu skupinu do záhuby lebo.

Veľká skupina je síce fajn, ale môže sa stať, že vám NEZAROBÍ ANI NA CHLIEB

V tomto prípade na veľkosti nezáleží 😀

Lepšie povedané, na veľkosti FB skupiny záleží len do určitej miery.

Dôležitú úlohu zohráva to, ako sa ľudia zapájajú do diskusii – koľko pridávajú príspevkov, ako často lajkujú, komentujú, či zdieľajú.

Zapájaním sa do diskusii dávajú Facebooku najavo, že ich obsah, ktorý je v skupine naozaj zaujíma. A ak ich zaujíma, Facebook vašu skupinu odmení tým, že im bude vaše príspevky zobrazovať častejšie.

Ak ich obsah, ktorý je v skupine nezaujíma. Tak ho Facebook prestane ľuďom zobrazovať. Takto vznikajú takzvané „mŕtve skupiny“

Mŕtve skupiny môžu mať veľa členov, ale ľudia sa v nich nezapájajú do diskusii a  nepridávajú do nich statusy, nekomentujú, nelajkujú a nezdieľajú a Facebook im preto ani nezobrazuje obsah z týchto skupín.  

Kvôli tomu si majitelia mŕtvych skupín často ani nedokážu vybudovať vzťah s členmi skupiny a zarábať vďaka skupine.

V našej FB skupine „Online lídri“ sa ľudia zapájali do diskusii takto:

Tu sú štatistiky ako sa ľudia zapájali do diskusií za 7 dní:

Tu sú štatistiky ako sa ľudia zapájali do diskusií za 28 dní:

Tu sú štatistiky ako sa ľudia zapájali do diskusií za 6 mesiacov:

Tieto čísla hovoria o tom, že v priemere v skupine denne pribudne 5 príspevkov, 36 komentárov a 51 lajkov.

*Čísla som získal tak, že som vydelil  štatistiky za 6 mesiacov počtom dní, teda 180.

A tu sú top príspevky za 28 dní:

Možno si myslíte, že som sa na tieto čísla musel strašne namakať a stráviť celé dni sedením na Facebooku.

Všimli ste si ale, že z top 10 príspevkov sú len 4 moje a zvyšok pridali ostatní členovia skupiny?

Mám pre vás dobrú správu. Na to, aby ste dosiahli takéto alebo podobné výsledky vám stačí stráviť len pár minút denne na Facebooku.

Prečo na úspešnú správu FB skupiny stačí len pár minút denne?

Základ správy skupiny je iný než správa facebook stránky (fanpage).

Úspešná skupina spočíva v tom, že diskusiu vytvárajú ostatní členovia a vy na ňu reaguejte.  A ak členovia diskusiu nevytvárajú, tak potom je na vás, aby ste diskusiu vyvolali sami tým, že pridáte príspevky, ktoré diskusiu podnecujú.

Práve preto ja skupinu spravujem 3x denne po 15 minút. 

No nebolo tomu vždy tak.

Bol som zúfalý a po pár mesiacoch som s tým chcel seknúť, aj keď mi skupina zarábala

Keď som na začiatku nevedel, ako sa správne starať o skupinu a v čom tkvie jej úspech, tak som jej správou míňal až 2 - 3 HODINY DENNE! 🙁

Bol som z toho dosť nervózny, napriek tomu, že skupina zarábala a prinášala zisk. Dokonca som uvažoval, že ju zruším.

Neskôr som však našiel spôsob, ako sa o skupinu starať. Vďaka tomu jej dnes venujem iba 3 x denne po 15 minút. Dobrá úspora času, čo poviete?

Naposledy som sa len tak zamyslel a položil som sám sebe túto otázku: “Čo by som bol ochotný dať za to, keby mi s tým vedel niekto pomôcť pred 20 mesiacmi?”

Ani si nedokážem predstaviť koľko času, nervov a peňazí som mohol ušetriť 🙂

Práve preto som pre vás pripravil online kurz “Aktívna a zisková FB skupina”

Aktívna a zisková FB skupina je 6 týždňový online kurz, ktorý pozostáva zo 6 samostatných modulov.

Každý týždeň sa vám uvoľní jeden modul, aby ste veci z kurzu stíhali aplikovať do praxe.

Vstupom do kurzu získate praxou overený systém, krok za krokom, ako vytvoriť FB skupinu, ktorá BUDUJE KOMUNITU ľudí, ktorých zaujíma čo robíte, upevňuje vzťahy a ZVYŠUJE ZISKY.

Je to návod, od A do Z.

Dozviete sa všetko dôležité od samotných príprav, ktoré sú potrebné ešte pred spustením skupiny, cez získavanie prvých členov, správu skupiny až po jej raketový rast a samotný predaj - nepredajom (nenásilnou formou predaja).

Čítajte ďalej a dozviete sa viac.

Čo sa v tomto kurze dozviete?

Tu je v skratke prehľad toho, čo sa v kurze dozviete:

  1. Čo urobiť pred spustením skupiny

  • Ako si správne určiť poslanie skupiny (ako chcete pomôcť ľuďom alebo spoločnosti?)
  • Metódu ako identifikovať ideálne člena skupiny (avatara - takého, ktorému členstvo v skupine najviac pomôže)
  • Vybranie témy skupiny
  • Ako rýchlo a ľahko vybrať a pridať prvých 10 členov skupiny
  • Jednoduchý návod, ako si zadefinovať biznis cieľ skupiny (prečo to robím a čo od toho očakávam?)
  • Zvolenie funnela, ktorý budem používať (predstavenie funnelov)
  1. Vytvorenie skupiny

  • Ako vytvoriť skupinu už na prvý pokus správne?
  • Aké pomocou pár klikov spraviť základné nastavenia skupiny?
  • ako vytvoriť pravidlá skupiny, ktoré bude skupinu podporovať
  • Aké otázky by ste sa mali opýtať (seba aj druhých) pri zakladaní skupiny?
  • Čo všetko je možné robiť pomocou FB skupiny a čím sa líši od fanpage?
  1. Zaujímavý obsah

  • Aké druhy a typy príspevkov majú vysokú zapojenosť medzi ľuďmi?
  • Ako môžete optimalizovať rôzne typy príspevkov v skupine?
  • Ako pomocou málo známych techník zvyšovať angažovanosť v skupine?
  1. Správa skupiny

  • Ako si môžete zostaviť jednoduchý redakčný plán pre FB skupinu?
  • Čo robiť pravidelne v skupine, aby ste sa vyhli tomu, že vám skupina “umrie”?
  • Ako často sa venovať skupine, aby ste s minimom práce dosiahli maximálne výsledky?
  • Kde nájdete štatistiky v skupine a ako ich využiť na zlepšenie výsledkov vašej skupiny?
  1. Získavanie členov

  • 20 konkrétnych techník, ako eticky a nenásilným spôsobom zväčšovať svoju komunitu, skupinu viac zviditeľniť a získavať nových členov, ktorí budú nadšení z toho, že sa k vám mohli pridať
  1. Predaj nenásilnou formou

  • 6 nenásilných (a často pre väčšinu ľudí až “neviditeľných”) spôsobov predaja, ktoré môžete použiť na to, aby vám vaša FB skupina prinášala ešte vyššie zisky, spokojných klientov a opakované predaje

V kurze toho bude ešte oveľa, oveľa viac.

A mám pre vás dobrú správu:

Vaša investícia do vzdelania je IBA 397 €

Ako kurz prebieha?

Keď sa rozhodnete vstúpiť do kurzu, tak ihneď po obdržaní vašej platby vám pošlem na váš email prihlasovacie meno a heslo, pre vstup do kurzu.

Systém vám automaticky uvoľní prvý modul. Potom každý týždeň získate ďalší modul.

Jednotlivé moduly sa vám budú uvoľňovať postupne, aby ste neboli zavalení prílišným množstvom informácii naraz a stíhali všetko z kurzu aplikovať do praxe.

Čo povedali absolventi mojich online kurzov?

"Donedávna som si myslel, že som profík vo Facebooku. Som bývalý IT-ik, vďaka FB mesačne zarábam 3 000 €, ale vďaka kurzu som zistil, že mám veľké medzery, fakt dík."

Branislav Mráz

"Jako vždy, vše od Martina hodnotím nejlépe, jak mohu. Jednoduché praktické rady, které fungují. Lidský a ochotný přístup Martina je naprosto nepřekonatelný."

Renata Recmanová

"Odkedy som začal kurz o využití Facebooku, mávam denne viac lajkov ako kedysi za mesiac. Vďaka!"

Martin Hatala

"Kurz Dokonalá fanpage bol pre mňa veľkým prínosom. Ešte stále si prehrávam jednotilvé videá postupne z každého dňa a snažím sa načerpať nové skúsenosti. Pre mňa to bol úplne super kurz a určite zvažujem aj ďalšie. Ešte raz ďakujem"

Adadecor.sk

VSTUPOM DO KURZU NEMÁTE ČO STRATIŤ

Keď sa rozhodnete, že to s kurzom skúsite, tak nemáte čo stratiť.

Ak do 14 dní od spustenia kurzu zistíte, že v kurze ste sa nedozvedeli to, čo ste očakávali, tak stačí, že mi napíšete email na podpora@martinmazar.sk a ja vám vrátim všetky vaše peniaze, do posledného centu - bez akýchkoľvek otázok.

Samozrejme, že peniaze vám vrátim aj v prípade, že si to s kurzom rozmyslíte ešte pred jeho začiatkom.

Je to podľa vás fér?

Ak áno, tak využite túto skvelú príležitosť, kliknite na tlačidlo pod týmto textom a vstúpte do kurzu hneď teraz:

Je tento kurz pre vás?

Keď rozmýšľate nad vstupom do kurzu, ale nie ste si úplne istí, tak toto vám pomôže rozhodnúť sa:

  • Tento kurz je pre vás keď patríte medzi ľudí z MLM, obchodníkov, info - podnikateľov, blogerov a majiteľov eshopov.
  • Tento kurz je pre vás keď ste ochotní investovať pár minút denne do správy vašej FB skupiny
  • Tento kurz je pre vás keď máte radi vašich klientov a potenciálnych klientov, radi im pomáhate a chcete s nimi ostať v kontakte
  • Tento kurz je pre vás ak nemáte FB skupinu a chcete ju založiť alebo máte a nefunguje vám tak, ako by ste si predstavovali
  • Tento kurz je pre vás keď nechcete obrovskú skupinu, ktorá bude mŕtva a nepomôže ani vám ani vašim klientom

Ak ste sa našli v popise, ktorý nájdete nad týmto textom, tak vám odporúčam, aby ste do tohto online kurzu vstúpili čo najskôr.

Kliknite na tlačidlo pod týmto textom a vstúpte do kurzu Aktívna a zisková FB skupina hneď teraz.

Pre koho to nie je?

Naopak, žiadam vás, aby ste do tohto kurzu nevstupovali, keď patríte do skupiny ľudí, ktorá sa nájde v popise nižšie:

  • Prosím nevstupujte do tohto kurzu keď nie ste ochotní investovať ani sekundu do správy vašej FB skupiny
  • Prosím nevstupujte do tohto kurzu keď vám nezáleží na vašich klientoch a chcete len zarobiť
  • Prosím nevstupujte do tohto kurzu máte FB skupinu, kde to žije a prináša vám pravidelné príjmy
  • Prosím nevstupujte do tohto kurzu chcete mať len obrovskú skupinu, ktorá je mŕtva a nepomôže ani vám ani vašim klientom

Ak ste sa našli v popise, ktorý nájdete nad týmto textom, tak vám odporúčam, aby ste do tohto online kurzu nevstúpili a investovali váš čas a peniaze do niečoho iného..

Keď patríte do prvej skupiny, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a vstúpte do kurzu Aktívna a zisková FB skupina hneď teraz.

Máte 3 možnosti

Pozrite, reálne máte len tri možnosti:

A) Buď na všetko prídete metódou pokus a omyl - a možno sa budete v začiatkoch trápiť tak ako ja a riskujete, že budete mať “len ďalšiu mŕtvu skupinu”

B) Alebo použijete overený návod - ktorý sám používam a veľmi dobre mi funguje už posledných 20 mesiacov. Vďaka nemu mám aktívnu FB skupinu, ktorá zarába.

C) Môžete sa na všetko vykašlať - neurobiť nič, ale je pravdepodobné, že o rok si budete priať, aby ste začali dnes

Rozhodnutie je na vás.

Ak sa rozhodne pre možnosť A) tak vám budem držať palce, nech vám to dobre dopadne.

Ak sa rozhodnete, že idete do toho spolu so mnou a mojou plnou podporou, tak sa teším na stretnutie s vami v kurze.

Verím, že vám dokážem pomôcť.

Urobte prvý krok k aktívnej a ziskovej FB skupine, kliknite na tlačidlo pod týmto textom a vstúpte do kurzu hneď teraz.

Máte ešte akékoľvek otázky?

Zaujíma vás ešte niečo ohľadom kurzu Aktívna a zisková FB skupina alebo máte akékoľvek otázky?

Ak áno, tak neváhajte a kontaktujte našu zákaznícku podporu.

Napíšte email na podpora@martinmazar.sk alebo zavolajte na telefónne číslo +421 948 449 791.

Dovoláte sa našej milej kolegyňke Lucke Pravdovej, ktorá sa u nás stará o spokojnosť všetkých klientov a potenciálnych klientov.

Kľudne sa jej opýtajte na hocičo. Neexistuje hlúpa otázka.

Na telefóne ju zastihnete v čase od 9:00 do 17:00. Ak by sa stalo, že sa nedovoláte, tak sa vám ozve späť čo najskôr, ako to bude možné. Pravdepodobne do nasledujúceho pracovného dňa.

Ak vám je všetko jasné a idete do tohto s nami, tak urobte prvý krok k aktívnej a ziskovej FB skupine, kliknite na tlačidlo pod týmto textom a vstúpte do kurzu hneď teraz.

Ďakujem veľmi pekne, že ste sa dočítali až sem.

Martin Mažár