Ako získavať 

VIAC KLIENTOV 
z Facebook reklamy 

bez toho, aby ste sa stratili v nastaveniach a platili viac ako „musíte“?

Stalo sa vám niekedy, že:

  • Skúšali ste reklamu na Facebooku na vlastnú päsť ( ale boli to len vyhodené peniaze) ?
  • Nie ste si istí, ako si nastaviť cieľovú skupinu (...a aké, veľké alebo malé, by malo byť publikum, aby vám prinieslo najlepšie výsledky) ?
  • Kladiete si otázku, ako zistím či mám Facebook pixel správne nastavený (Alebo ani neviete čo to je a prečo by ste ho mali používať) ?
  • Rozmýšľali ste nad tým, aké softvéry a nástroje môžete využiť, aby ste urýchlili a zefektívnili tvorbu PPC reklám na Facebooku?

Viete si predstaviť, aký je to pocit, keď vložíte 1€ do reklamy a vypľuje vám to 8,8 EURA späť?

My vieme...

V našej kampani na predaj kurzu “Kráľ fanpage” nám reklama z Facebooku priniesla 30 predajov, teda obrat vo výške 7 110 €.

To bol až 20% podiel na obrate celej kampane. Do reklamy sme vložili 807,83€.

To znamená, že každé jedno euro, ktoré sme investovali do reklamy zarobilo 8,8 EURA.

Plus ako bonus sme získali 2038 emailových kontaktov na potenciálnych klientov. Môžeme im v budúcnosti predávať s minimálnymi nákladmi (len na zaslanie emailov).

Kladiete si otázku, 
ako je to možné?

Tajomstvo spočíva v správnom nastavení PPC reklamy na Facebooku.

PPC reklama na Facebooku je na Slovensku stále ešte veľmi lacná, keď viete, ako na to.

Trik spočíva v tom, že neplatíte za to, že niekto vidí vaše reklamy. Zaplatíte až vtedy, keď sa váš potenciálny klient preklikne na vašu stránku.

Vďaka správnemu cieleniu dokážete znížiť náklady na reklamu až niekoľkonásobne. Dalo by sa povedať, že ten, kto nepoužíva PPC reklamu alebo zle cieli sa nechtiac oberá o vyššie zisky.

Ako môžete naskočiť na rozbehnutý vlak a využiť silu PPC reklamy
na Facebooku na maximum?

Keďže ste sa dočítali až sem, tak si pravdepodobne uvedomujete, aká dôležitá je reklama na Facebooku.

Dovoľte mi otázku:

Chcete vedieť, ako si efektívne nastaviť reklamu?

Zaujíma vás, ako testovať reklamy a nechať bežať len tie, ktoré vám prinášajú najlepšie výsledky?

Ak áno, tak práve pre vás som si pripravil živý seminár (seminár na živo) o reklame na Facebooku. 

A máme pre vás aj malé prekvapenie.

Čítajte ďalej a dozviete sa viac.


Živý seminár:

Už vo štvrtok 3.5.2018 v Bratislave počas jednodňového živého seminára získate know-how, vďaka ktorému budete mať efektívne nastavené reklamy na Facebooku. Naučíte sa ako správne cieliť reklamy na Facebooku, ako písať texty, ktoré upútajú vašich potenciálnych klientov, ako testovať rôzne druhy reklám, ktoré štatistiky sledovať a vyhodnocovať. Jednoducho dostanete čerešničku na torte z oblasti reklamy na Facebooku.

Na živom seminári  Základy reklamy na Facebooku sa budete môcť pýtať otázky, ktoré vás ohľadom reklamy na Facebooku zaujímajú a trápia - potrebujete s nimi pomôcť.


Svoje najlepšie know - how o tom,
ako získavať klientov z Facebook reklamy vám na seminári odovzdajú:

Michal Dedinský
Michal Dedinský
Online marketér, špecialista na PPC reklamu na Facebooku

Michal sa venuje výkonnostnej reklame na Facebooku. Takej, ktorá prináša výsledky (email, návštevnosť na webe alebo predaje). Spolupracuje s rôznymi malými ale i veľkými firmami s obratmi od pár sto eur do niekoľko stotisíc eur mesačne. Je spoluzakladateľom viacerých online projektov, viedol marketingovú kampaň pre najväčšiu česko-slovenskú fitness udalosť.

Martin Mažár
Martin Mažár
online marketér, autor viacerých online kurzov na tému Facebook marketingu

Martin sa zameriava na využitie online marketingu v praxi bežného obchodníka a podnikateľa. Jeho metódy a postupy sú šité na mieru práve malým podnikateľov, ktorí nemajú rozpočet na to, aby si platili digitálnu agentúru alebo investovali tisíce eur do marketingu.

Áno, práve Michal Dedinský je to prekvapenie, ktoré som vám spomínal.

Rozhodol som sa, že na moje semináre budem pozývať aj ďalších expertov, aby ste získali ešte viac know how (a mohli si “požičať” ich skúsenosti)

Mišo Dedinský pomáha aj mne s mojimi reklamami. A preto viem, že za neho môžem dať ruku do ohňa.

Viem, že je dobrý v tom čo robí a bol mojou prvou voľbou pri výbere spoluškoliteľa pre vás.

Čo myslíte? Môže byť?

Na živom seminári Facebook reklama
pre začiatočníkov, ktorý sa bude konať 3.5.2018 sa dozviete:

Na živom seminári sa budeme venovať týmto témam:

Prečo používať reklamu na Facebooku?

  • Ako funguje (jeho algoritmus)

Oboznámenie sa s dôležitými súčasťami

  • Power editor
  • Správca reklám
  • Reklamný účet
  • Facebook pixel
  • Bussiness manager 

Facebook pixel

  • Čo to je?
  • Na čo sa používa?
  • Ako funguje?
  • Ako ho vytvoriť?
  • Ako ho vložiť na web?
  • Ako overiť, či funguje?

Nastavovanie reklám

  • Aké kampane je možné na facebooku tvoriť a ako ich využiť vo svoj prospech?
  • Aké sú všetky možnosti cielenia na Facebooku a kedy sa oplatí ktoré používať?
  • Kde všade sa môžu vaše reklamy zobrazovať?
  • Čo by mala každá dobrá reklama obsahovať? 

Praktický postup vytvárania kampaní

  • Získanie návštevnosti na váš web
  • Kontaktov na potenciálnych zákazníkov
  • Zvýšenie povedomia o vašej značke a mnohé ďalšie.
  • Ako vytvoriť publiká pre vaše reklamy (looklike publikum, nahrať emaily)

Vyhodnocovanie reklám a testovanie

  • Pochopenie základných ukazovateľov: CTR, CR, CPM a ďalšie.
  • Aké sú najčastejšie chyby pri inzerovaní na facebooku, kvôli ktorým začiatočníci prichádzajú o značné množstvo peňazí?
  • Ako kampane optimalizovať a následne vyhodnocovať, aby prinášali maximálny úžitok?

Samozrejme, že celý čas budete mať priestor na kladenie otázok, ktoré radi zodpovieme.

Pýtate sa čo robiť, ak je vaša reklama na Facebooku príliš drahá"
Chcete vedieť, čo robiť, ak nezískavate dostatok kontaktov na potenciálnych klientov?

ÁNO, AJ TOTO VÁM NA ŽIVOM SEMINÁRI PREZRADÍME!

Navyše na živom seminári môžete klásť otázky, na ktoré ihneď dostanete odpoveď. Vďaka tomu sa vám už nestane, že by ste sa na niečom zasekli a nevedeli sa pohnúť ďalej.


Cena vstupenky na celodenný živý seminár Facebook reklama pre začiatočníkov
(3.5.2018 v Hoteli Color*** v Bratislave):

147 €

POZOR: Cena vstupeniek bude postupne rásť.


Pre koho je vhodný tento živý seminár o základoch reklamy na Facebooku?

  • Tento seminár je určený pre obchodníkov a podnikateľov, ktorí sa chcú vyhnúť zbytočným chybám pri nastavovaní reklamy na Facebooku (hneď od začiatku)
  • Je vhodný pre tých, ktorí už využívajú reklamu na Facebooku, ale cítia, že sa to dá urobiť ešte o kúsok lepšie a dosiahnuť ešte lepšie výsledky ako do teraz
  • Je určený pre tých, ktorí chcú získavať viac kontaktov na klientov a predávať viac produktov a služieb bez toho, aby museli volať na studené kontakty
  • Seminár je určený pre tých, ktorí chcú peniaze do reklamy investovať a nie ich len zbytočne míňať bez želaného efektu.
  • Je to pre tých, ktorí sa chcú zlepšovať a sú ochotní učiť sa. Neboja sa opýtať a sú radi, keď im niekto pomôže dosiahnuť ich ciele.  

Pre koho to nie je?

  • Expertov na PPC reklamu na Facebooku, ktorí už teraz dosahujú fantastické výsledky
  • Ľudí, ktorí denne získavajú desiatky kontaktov do svojej databáz za cenu s ktorou sú spokojní
  • Predajcov, ktorí pomaly nestíhajú od dodávateľov získavať nový tovar, ktorý sa im predáva ako teplé rožky
  • Frflošov, ktorí sa chcú iba veľa učiť, ale nič z toho nikdy nezavedú od praxe a preto im to aj tak nepomôže.

Kedy a kde sa stretneme na živom seminári Facebook reklama pre začiatočníkov?

Tešíme sa na vás na živom seminári Facebook reklama pre začiatočníkov už 3. mája 2018 v Hoteli Color*** v Bratislave.


Cena vstupenky na celodenný živý seminár Facebook reklama pre začiatočníkov
(3.5.2018 v Bratislave):

147 €

POZOR: Cena vstupeniek čoskoro porastie.

Ak chcete efektívnejšie získavať klientov vďaka PPC reklame na Facebooku, tak je čas konať rýchlo.


Garancia spokojnosti

Príďte 3. mája 2018 na živý seminár Facebook reklama pre začiatočníkov a ja vám garantujem, že budete spokojní. V prípade, že by ste mali pocit, že seminár nebol určený pre vás alebo vám nepomohol, tak vám peniaze okamžite vrátim. S takouto zárukou jednoducho môžete len získať.

Teraz máte tri možnosti:

Buď neurobíte vôbec nič a na reklamu na Facebooku sa úplne vykašľete. Budete sa pozerať, ako vám odchádza tento rýchlik a s ním aj množstvo potenciálnych klientov.

Druhá možnosť je, že naskočíte na vlak menom reklama na Facebooku. Všetko si vyskúšate sami. Pravdepodobne, ak budete dosť vytrvalý, dôjdete metódou pokus a omyl do cieľa.

Otázkou je ako dlho vám to bude trvať a koľko vás to bude stáť. Niekoho viac a niekoho menej. Ja neviem.

Tretia možnosť je, že sa rozhodnete prísť na živý seminár Základy reklamy na Facebooku už 3.5.2018, ktorý sa bude konať  v Hoteli Color*** Bratislave. Pomôžeme vám naskočiť na rýchlik menom reklama na Facebooku a ešte vám aj ukážeme skratky.

Preskákali sme si všetky trable za vás. Verte či nie, spravili sme asi všetky možné chyby, ktoré sa dajú urobiť a stálo nás to nemalé peniaze.

Vy sa tomuto môžete vyhnúť. Môžte získať “neférovú” výhodu oproti konkurencii.  

Je len na vás, pre ktorú z týchto troch možností sa rozhodnete.

Príďte 3.5.2018 do Bratislavy na celodenný živý seminár Facebook reklama pre začiatočníkov a naučte sa nastavovať vašu reklamu tak, aby vám získavala viac kontaktov a klientov, bez toho aby ste sa trápili a platili viac ako “musíte”

Ak chcete efektívnejšie získavať klientov vďaka PPC reklame na Facebooku, tak je čas konať rýchlo.